ייעוץ עסקי לחקלאות

החקלאי בישראל נאבק בעיקר מול שלושה: הרגולטור (האוצר והחקלאות) והגבלותיו מהיגיינה ועד תמחור ומסים; הציבור ודרישותיו, מסוגי הדברה ועד הגנת בעלי חיים והטבע עצמו, מבצורות ועד שיטפונות – כל מה שמערער כלכלית את עסקי החקלאות.

לפיכך, כדי להישאר יציב ומאוזן בעולם שצועד לעבר פיתרונות תזונה כימיים וביולוגיים, נחוצה חשיבה עסקית מחוץ לקופסה – וכאן באה לעזרתכם חברת x2y – ייעוץ להצלחה.

ייעוץ עסקֵי לתחום החקלאות ממי שמבין בחקלאות (רמז X2Y)

כשאתם טרודים בעשייה היומיומית, אתם צריכים מישהו שמביט מלמעלה על התמונה הגדולה ומכוון אתכם עד לצמיחה הפיננסית. את זאת יכול לעשות רק מי שמצוי בנבכי החוק, הרגולציה והמגמות בשוק החקלאות העולמי. כאשר יועץ עסקי שכזה לומד לעומק את העסק שלכם, מזהה את הצרכים ומאבחן במדויק את הליקויים, תוכנית היעדים תבוצע במלואה.

איתכם מא' עד ת' – ועד להצלחה

על-מנת שכך יהיה, תעמיד חברת x2y מומחית בתחום ייעוץ עסקֵי לחקלאות שיבנה עבורכם תוכנית התיעלות מאתגרת, וילווה אתכם מדי שבוע בכל שלבי תהליך ההבראה והצמיחה. אך כמו בכל מסע, הצעד הראשון תלוי בכם וככל שתקדימו לעשותו – ייטב לעסקכם מהר יותר. אל תמתינו, תאמו כבר היום פגישה עם נציגינו ונעלה יחד על המסלול להצלחה.

למידע נוסף בנושא ייעוץ לעסקים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon