ייעוץ עסקי לנשים

לא רק אמא !

קיום בשנת 2017, נשים רבות בישראל ובעולם בכלל דורשות עצמאות לעיסוק חופשי, תם העידן בו הנשים מבלות את רוב זמנן במטבח, בטיפול הילדים ובמטלות הבית. נשים במאה ה-21 בעלות שוויון מלא ועצמאות. יועץ עסקי מטעמנו יסייע לך בכל נושא על מנת להצליח בעסק אותו פתחת, בהתנהלות כלכלית בעסק, נושאי שיווק, ניהול העסק ובכל תחום אחר הקשור להצלחת העסק שלך.

ייעוץ עסקי לנשים

למה אני צריכה יועץ עסקי ?

ייעוץ עסקי לנשים נועד בעיקר עבור עצמאיות ומנהלות בארגונים, אשר מבינות כי ישנו צורך אשר יש לממש בארגון, ובהתאם לכך חשוב להבין מהו שורש הבעיה, וכיצד ניתן לטפל בה. בימינו תפקידי ניהול רבים מאוישים על ידי נשים, ולא בכדי. נהוג לומר על המין הנשי כי הוא ניחן באפשרות לזהות אתגרים ולהתמודד עמם בצורה מושכלת ומוצלחת.

בדיוק כמו אצל גברים וללא כל הבדל, את צריכה סיוע של איש או אשת מקצוע אשר יובילו אותך להצלחה כלכלית בחברה, יסייעו בהבנת כלל התהליכים בחברה, יצמצמו עלויות מיותרות בארגון ויגדילו את רווחיות החברה. לליווי עסקים וייעוץ עסקי אנו משתמשים בנוסחה בדוקה המביאה תוצאות מרשימות לעסק, תוצאות שאותן לא בוודאות היית רואה לולא היית שוכרת את שירותינו.

הנך מוזמנת להתרשם ממגוון עסקים שהגיעו להצלחה רצויה בארגון שלהם ועברו תהליך ייעוץ עסקי עם X2Y – לצפייה בלקוחות החברה

ליווי עסקי לנשים

להוביל את העסק להצלחה עם x2y

חברת x2y הינה חברה המתמחה בתחום ייעוץ עסקי לנשים. החברה מציעה את שירותיה החל מתכנון תוכנית עבודה מסודרת, תוכנית עסקית, בניית אסטרטגיה וניהולה בשטח. צוות x2y מורכב ממאמנים ומאמנות להצלחה, יועצים ואנשי מקצוע אשר יעשו את כל שביכולתם בכדי להוביל את הארגון להצלחה משגשגת.

צרי עמנו קשר עוד היום וקבלי ייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon