ייעוץ לפתיחת עסק

בעלי עסקים לא תמיד מבינים את החשיבות של יועץ עסקי, או של כל גורם המגיע מחוץ לעסק ומנסה לייעל את החברה שלהם. לפעמים הסיבה לכך היא חשש המנהלים מחשיפת הכישלונות האישיים שלהם בפני גורמים חיצוניים. לפעמים הדבר נובע מיוהרה וממחשבה שיועץ שאינו מנהל בעצמו, אינו יכול לחדש או להפתיע בעל עסק מנוסה. סיבה נוספת וחשובה לא פחות לכך שרבים נמנעים משכירת יועץ עסקי המתמחה בתחום ייעוץ לפתיחת עסק, או לעסק קיים, היא חוסר המודעות לכך שהארגון לא נבנה ביעילות או שאינו מתפקד כראוי.

ייעוץ עסקי מקצועי

ייעוץ לפתיחת עסק – חפש צוות יועצים מנצח!

תהליכי הקמה של עסק חדש ותהליכי שדרוג ושיפור של עסק קיים שונים מעט, אך הם דומים במהותם. הקמתו של עסק או פיתוח יוזמה לכדי חברה ממשית מתחילים בתכנון נכון וראוי. לשם כך, תחילה יש לבדוק, ולנתח את המשאבים הכספיים הנמצאים ברשותו של היזם ואת המשאבים הנדרשים להמשכה של הדרך הארוכה. ניתוח נכון בעזרתו של יועץ עסקי מומחה יביא להגדרה מדויקת של תזרים המזומנים הייעודי לשנה הקרובה וימנע התנהלות כושלת או מהמורות פיננסיות בהמשך הדרך.

ייעוץ לפתיחת עסק

זהות עסקית – יזמות רווחית

לאחר סיומו של השלב הראשוני, יש צורך להתוות עמוד שדרה לרעיון שקורם עור וגידים. שלב זה שחשוב מאין כמוהו נקרא יצירת הזהות. על ידי הגיית שם ועיצוב לוגו ואף ניסוח סלוגן, ניתן לבדל ולייחד את העסק ממתחריו בענף. גם הפצת כרטיס ביקור והקמתו של אתר אינטרנט ראוי הם חלק אינטגרלי ומשמעותי בבניית הזהות.

לאחר שלבי ההתחלה, ניתן יהיה להחליט על מהלך שיווקי נכון – בו בין היתר יוגדרו המוצרים ואף יתומחרו בסכומים שונים. היועצים ימשיכו בליווי העסק גם בשלבי הפרסום ומכירות המוצרים.

מעוניין לקבל ייעוץ לפתיחת עסק? יועצי X2y הם הפתרון המבטיח.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon