למה לבחור בנו?

X2Y יועצים מעניקה מגוון רחב של שירותי ייעוץ עסקי, בין שירותי החברה ניתן למצוא: אימון עסקי, ליווי עסקי, פיתוח עסקי, ייעוץ כלכלי, ייעוץ אסטרטגי, ניהול עובדים נכון, הגדלת מכירות ועוד…

ייעוץ עסקי עם חברת x2y

אז למה לבחור בחברת X2Y יועצים?

ניסיון

אנו מביאים ניסיון מעשי מוכח מהשטח שמאפשר לנו להציע פתרונות שהוכיחו את עצמם בחברות ועסקים אחרים (תוכלו להתרשם מסיפורי ההצלחה שלנו).

תכל'ס

אנו מניחים כאשר אתם פונים לקבלת שירותי ייעוץ עסקי אינכם מעוניינים בתאוריות או בהרצאות על איך יהיה לכם ארגון טוב יותר. אנו מאמינים שאתם מצפים לתכל'ס, לעשייה שיטתית מצידנו על מנת להוביל לשינוי. את זה בדיוק אנו מתכוונים לעשות.

מגוון תחומי פעילות תחת קורת גג אחת

על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר ולמצוינות עסקית יש לשפר  באם נדרש מספר תחומי פעילות בארגון. אנו מציעים לכם מענה במגוון תחומי פעילות.

רשת של מומחים

במהלך הפעילות השוטפת נדרשת מעורבות של בעלי מקצוע חיצוניים המומחים בתחומם: השמה וכ"א לצורך איתור וגיוס עובדים, אינטרנט ומדיה – בניית וקידום אתרים, כתיבת תוכן פרסומי שיווקי, גרפיקאים ועוד'. במהלך פעילותנו בררנו בקפידה ומצאנו בעלי מקצוע מומחים שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם. נשמח בעת הצורך להפעיל אותם עבורכם.

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים

כל ארגון הוא עולם ומלואו ומורכב מאנשים, רגשות, דילמות. בכל ארגון קיימת עשייה והיסטוריה שהביאה את הארגון למה שהוא כיום ומאידך פוטנציאל להתפתחות ולגדילה בעתיד. אנחנו אוהבים בכל פעם מחדש להכיר ולהיענות לאתגר חדש  ולסייע לארגונים לממש את הפוטנציאל שלהם. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ואת תרגישו את זה.

למידע נוסף אודות תחומי ההתמחות שלנו

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon