אימון עסקי – מה מהותו ולמי הוא מתאים?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשי עסקים, מנהלים ויזמים עסקיים, מסתייעים בשירותיהם של מאמנים אישיים להצלחה וזאת במסגרת הליכי אימון אישי עסקי. בשורות הבאות ריכזנו עוברכם מידע כללי אודות הליכי אימון עסקי.
אימון לעסק- מה זה בכלל?

אימון עסקי הינו תחום קאוצ'ינג מקצועי המיושם על ידי מאמנים אישיים העוסקים ומתמחים בנושא. תחום אימון זה מיועד לאנשי עסקים, מנהלים, יזמים וכל אחד ואחת מביניכם המעוניין למנף את עסקיו בכל רגע נתון. האימון העסקי מיושם ברוב המקרים במסגרת הליכי אימון פרטניים, כלומר, מאמן/ת אל מול מתאמן/ת באופן יחידני ופרטני, כאשר מטרות האימון נקבעות בהתאם לצרכיו העסקיים של המתאמן/ת.

אימון עסקי בדומה להליך אימון אישי הינו תהליך למידה פרטני או קבוצתי המיועד לצרכי מיצוי יכולותיו העסקיות של המתאמן/ת או קבוצת המתאמנים המורכבת מעובדי ומנהלי בית העסק. מטרות האימון מותאמות באופן פרטני לצרכי המתאמן/ת ו/או הקבוצה, כאשר זיהוי מטרות האימון מיושם על ידי הקאוצ'ר המלווה את הליך האימון במסגרת שיחות מקדימות הנערכות עם המתאמן/ת המיועד. זיהוי צרכי האימון הינו חלק מרכזי וחשוב בבניית תכנית האימון העסקי והוא עתיד להשפיע בצורה ניכרת על מהלכי האימון ותוצאותיו לטווח הקצר והארוך כאחד.

אימון אישי עסקי

כיצד האימון העסקי יכול לסייע ולתרום לכם?

אימון אישי עסקי הוא בראש ובראשונה מסגרת מצוינת להעצמה אישית ופיתוח המיומנויות והיכולות האישיות הטמונות בכל אחד ואחת מאיתנו. מכיוון שמטרות האימון האישי –עסקי מותאמות לכל אחד ואחת מביניכם באופן פרטני, עומדת לרשותכם האפשרות למקד את הליכי האימון לשיפור יכולות בינאישיות כאלו ואחרות אשר יסייעו לכם רבות בכל הנוגע לניהול בית העסק שבבעלותכם. כמו כן, תוכלו למקד בתהליך אימון עסקי לשיפור מגוון רחב של נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף ליכולות הביצועיות שלכם בכל הנוגע לניהול העסק, לרבות, ניהול זמן, הצבת מטרות ועמידה ביעדים, פיתוח מיומנויות ניהול וכדומה.

אימון אישי

אימון אישי עסקי – למי הוא מיועד?

הליכי אימון אישי עסקי מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להוביל לשינוי מהותי בכל הנוגע לאופן בו הוא מנהל את עסקיו, בין אם מדובר בבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעסיקים עד 20 עובדים, בין אם מדובר בעובדים עצמאיים יחידים (פרילנסרים) ובין אם מדובר במנהלים ובעלי תפקידי מפתח בארגון או בחברה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מסלולי אימון עסקי המותאמים לכל סקטור עסקי, לרבות, הליכי אימון למנהלים בכירים.

יחד עם זאת, ההיצע ההולך וגדל של המאמנים העסקיים הקיים כיום בשוק, מחייב אתכם לבחור בקפידה את זהותו של המאמן העסקי אשר ינחה וילווה אתכם לאורך המסע. ברוב המקרים, מומלץ לבחור במאמן עסקי בעל רקע אישי-מעשי בעולם העסקים, כאשר חלק גדול מהמאמנים העסקיים משמשים גם כיועצים עסקיים לחברות ועסקים בסדרי גודל שונים.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon