האם יועץ עסקי ממליץ על שעון נוכחות?

בהרבה בתי עסק ניתן לראות שעון נוכחות לעובדים, מטרתו של שעון נוכחות הוא ליצור מעקב אחרי השעות של העובדים ולהנפיק דוחות מדויקים לגבי שעות העבודה שאותם בסופו של דבר מממירים למשכורת.

הדוח שמופק מהשעון נוכחות הוא פשוט ונהיר ומאפשר בדיקה וסיכום מהיר של שעות העבודה של כל עובד. השאלה הנשאלת היא, האם באמת השעון הנוכחות הוא אפקטיבי ומומלץ? ייעוץ עסקי שמומחה בייעוץ עסקים, שבא לעשות קצת סדר בעסק, יכול גם לסייע במקרה של שעון נוכחות ולהמליץ או לא להמליץ על השימוש בו בבית העסק עצמו.

יועץ עסקי לעסקים

מטרתו של שעון הנוכחות

שעון אלקטרוני לנוכחות שכירים יעיל והוא כלי שמשמש לבקרה לכל כניסה של העובדים לבית העסק. מדובר בכלי מאוד אמין ונגיש בתחום מערכות הדיווח נוכחות בעולם כולו. הוא מאפשר חישוב מדויק של שעות העבודה, שמירה על הסדר של השעות בקרב העובדים במשרד, מפעל, עסקים קטנים, עסקים גדולים ובחברות למיניהן, באמצעות הנוחות והקלות שכרוכה בשעון מסוג זה ובשל מהימנותו והדייקנות של המכשיר. מומחים רבים בחנו את היעילות של המוצר אפליקציה לשעות עבודה והגיעו למסקנה שהוא מצליח לשפר את התפוקה בבית העסק.

שעון שמסייע באמון בין העובד למעביד

קיים סעיף בחוקי המדינה שמבקש מכל מעסיק לנהל רישום מוקפד וחשוף על כל השעות של העובדים של כל מעסיק. וזאת בכדי שניתן יהיה לראות באופן גלוי וברור את השעות שלהם וכך יהיה ניתן לשלם להם מה שסוכם מראש מדי חודש בחודשו. הכנסת שעון נוכחות לבית העסק היא פעולה מעולה שרק תעזור לשמור על החוק של אותו סעיף וגם להבטיח תחושה של אמינות בין העובד למעביד.

יועץ עסקי ממליץ

יועץ עסקי שבא לעשות סדר בבלגן בהרבה בתי עסק או לחילופין מגיע לסייע במקום שמתנהל טוב אך מעוניין בהגדלת הישגים ורווחים, ימליץ על כישוריו של שעון נוכחות אלקטרוני, או שעון שעובד באמצעות טביעת אצבע, שעון שמשנה סדרי עולם והופך להרגל מעולה גם בשל היותו ממוקם במקום נוח וגלוי כשלכל אחד קיימת נגישות מידית אליו כבר בכניסה לבית העסק, וגם בשל היותו מתקדם ומסונכרן עם המחשב של בית העסק ועם כל תוכנה שמנהלת משכורת. שעון נוכחות מוריד מכל מהעובדים תחושה של דין וחשבון כלפי המעסיק ולמעסיק מספק תחושה של אמון בעובדיו.

איפה להציב את שעון הנוכחות?

השימוש בשעון ניתן לכל מי שירצה למקם אותו אצלו בעסק שלו. לכן יש להתקין אותו במיקום שהוא גמיש ונוח לכולם, מה שיאפשר גישה נוחה וחופשית כבר בכניסה לעבודה וביציאה ממנה, כך יתאפשר להחתים את הכרטיס שיזוהה במכשיר של השעון, יחד עם השם הפרטי שלהם והשעה המדויקת שבה נכנסו למקום העבודה ויצאו ממנה.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon