הגדלת מחזורי מכירה – כיצד עושים זאת נכון

אנשי עסקים ובעלי חברות רבות פותחים עסקים שבעיקרם הם עסקים עם פוטנציאל אדיר ויכולת להצליח בשוק, אך עדיין מוצאים עצמם עסוקים בהישרדות יומיומית הכוללת: כיסוי חובות לבנקים, תשלומים לכוח אדם עודף, רכישת מלאי שאינו נמכר וניהול לוגיסטיקה שגוי ויקר.

הובלת העסק להצלחה

יועץ כלכלי עסקי – הגדלת מחזורי מכירה

חברות רבות כמו גם חברת X2Y המתמחה בשיקום עסקים כלכלית מתמחות בייעוץ כלכלי לעסקים, אימון מנהלים, אבחון עסקי, וליווי עסקי שהמטרה הברורה היא הגדלת מחזורי המכירה. אותן חברות עוזרות להבין על ידי אבחון עסקי מה אינו מתנהל כשורה בעסק וכיצד יש לשנותו. התנהלות שאינה נכונה יכולה לנבוע מסיבות כגון: העסקת כוח אדם רב או פחות מידי, מניהול מלאי שאינו נכון, מבחירת ספקים יקרה, מניהול בנקים והנהלת חשבונות לקויה ומגוון גורמים כאלה ואחרים.

יועץ כלכלי לעסק

כיצד מסייע ייעוץ כלכלי לעסקים?

ייעוץ כלכלי פיננסי יסייע בתחילה על ידי ייעוץ אסטרטגי שיכלול מגוון פעולות שיעזרו לצמצם את הוצאות מיותרות לעסק ולהגדיל את הכנסותיו. הפעולות יהיו קונקרטיות כגון: בבחירת חשבון בנק משתלם יותר לעסק בכל הנוגע לריביות, עמלות ותנאים להלוואות, סקירה של הוצאות העסק והרלוונטיות שלהן לקיום העסק, סקירה לוגיסטית של רכישות ומשלוחים והשוואת מחירי ספקים תוך בחירת הספק הזול והאיכותי ביותר, ניהול הייצור ובחינת כוח האדם יעילותו והשמתו ועוד מגוון אבחנות הנרשמות בדוח מסודר מנותחות ומוגשות באופן ברור המתורגם למספרים בסוף האבחנה לבעל העסק.

למידע נוסף אודות ייעוץ פיננסי

לאחר מגוון הסקירות יועץ כלכלי לעסק פורס בפני בעל העסק את הדרכים לצמצום בהוצאות ואת הדרכים להגדלת מחזורי המכירה כגון: שיווק טוב יותר, דרכי מכירה חלופיות, ותמחור רווחי יותר. אותם בעלי עסקים זקוקים, במקום להלחם ולנהל מאבק יומיומי – הכוונה מקצועית שתעזור להם להתחיל ולהרוויח מבית העסק שלהם ולא לעסוק רק ברדיפה אינטנסיבית אחר זנבם שלהם.

לפגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות עם יועץ עסקי מומחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon