טיפים בניהול עסק

הקמת עסק בעידן של היום הוא משימה מורכבת הדורשת מבעלי עסקים עבודה מרובה הכולל ניהול פיננסי, שיווק העסק, ניהול עובדים, ספקים והרשימה עוד ארוכה.

בעסקים גדולים אומנם יש תקציב להחזיק בעלי מקצוע שידאגו לכל פרט ופרט, אולם בעסקים בינוניים וקטנים הדבר מורכב יותר, כיוון שכל המשימות נופלות על כתפיו של בעל העסק. ניהול נכון של עסק מתחיל בתכנון מעמיק של המשימות וסדר מופתי שיאפשר לבל העסק לדעת בכל רגע נתון מה מצב העסק מבחינת הוצאות, הכנסות, תקציב פרסום עובדים ניהול ועוד.

טיפים לניהול עסקים

ניהול עסק מתחיל בהכנת תכנית עסקית מפורטת

תכנית עסקית היא הבסיס להצלחת העסק, הרי היא זאת שמגדירה את הצעדים והמטרות של העסק לטווח הארוך והקצר. התכנית מכילה כמה פרמטרים חשובים היעילים לניהול נכון של עסק: ההיבט הכלכלי והפיננסי, אסטרטגיית שיווק, מבט מפורט על העסק, "איומים" מצד מתחרים, בידול העסק ממתחרים, תקופות שבהן יש פחות הכנסות והתמודדות איתם, הגדרת יעדים ועוד. למעשה, התכנית מעניקה לבעלי העסק מבט כולל על ניהול עסק נכון ועל צורת הניהול שלו.

הגדלת ריווחיות החברה

יש לא מעט דרכים להגדלת רווחיות החברה, אולם על דרכים אלה להיות ממוקדים ומותאמים באופן אישי לעסק על פי האופי שלו, סוגי השירותים או המוצרים ועוד. למעשה, עליכם לתכנן היטב את מערך המכירות ולדעת כיצד למנף מוצר או שירות מסוים שיכולים להגדיל את מכירות החברה ומצד שני מוצרים או שירותים שאינם רווחיים או גוזלים זמן רב, אולי כדאי להוציא או לא לתת עליהם פוקוס.

הגדלת מחזור מכירות לעסקים

הקטנת הוצאות לעסק

חשב לבדוק בכל רגע נתון את ההוצאות של העסק ולבדוק כיצד ניתן להוזיל עלויות אך בצורה חכמה שלא תפגע בערך המוצר או בשירותים הניתנים ללקוח. בקיצור, עליכם להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק שההוצאות אינן חורגות.

דוחות עסקיים מפורטים

ישנה חשיבות רבה לדחות של העסק ומשום מה בעלי עסקים אינם מסתכלים לעתים בצורה נכונה. חשוב לבחון את ההוצאות מול ההכנסות ואת רווחיות העסק לאחר הורדת המיסים, המע"מ וכל הוצאה אחרת.

אנו ב-X2Y ייעוץ עסקי נעמיד לרשותכם את מיטב המומחים שלנו אשר יעזרו לכם להגיע לעסק מניב ומצליח בעזרת תכנית ניהול עסק ייחודית מוכחת!

לתיאום פגישה ללא התחייבות

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon