טיפים למיתוג עסקים בצורה נכונה

מנהלים עסק קטן או בינוני? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים למטרות מיתוג בית העסק.

מיתוג עסקים הוא למעשה תהליך עבודה במסגרתו בעלי העסקים השונים משווקים מלכתחילה את עסקיהם כמותג מוביל בתחומו. תהליך מיתוג עסקי נחשב לאחד מהאתגרים המקצועיים המורכבים ביותר בענף השיווק והפרסום, כאשר חברות מסחריות גדולות משקיעות מאות אלפי עד מיליוני שקלים בשנה למטרות מיתוג נכון. עסקים קטנים אומנם אינם יכולים להפנות תקציבי ענק למטרות מיתוג, אך הם בהחלט יכולים לבצע מספר פעולות מקצועיות נכונות אשר נועדו לבסס ולבדל את פעילותם השיווקית-פרסומית בקרב קהלי היעד הרלוונטיים, וזאת במטרה ליצור עניין סביב המותג אותו הם בונים אז מהן הפעולות החיוניות וההכרחיות ביותר בשלבי המיתוג העסקי.

בדרך למיתוג עסקים קטנים ובינוניים

 

הגדירו בצורה המדויקת ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם

ככל שתפלחו בצורה המדויקת ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם, תוכלו לדעת יותר מה מניע אותם לרכוש מוצרים/שירותים וכפועל יוצא מכך תוכלו להפנות להם הצעות רכישה/שימוש במוצרים/שירותים השונים אותם אתם משווקים.

עיצוב קונספטואלי לכל אמצעי השיווק והפרסום

עיצוב קונספטואלי הוא למעשה עיצוב גרפי אחיד הבא לידי ביטוי בכל אמצעי השיווק והפרסום בהם אתם עושים למטרות שיווק העסק. העיצוב הגרפי הוא למעשה התקשורת החזותית של בית העסק אותו אתם מעוניינים למתג, כאשר השפה העיצובית חייבת להיות אחידה בכל אמצעי שיווק כזה או אחר, לרבות, פליירים מודפסים, אתר אינטרנט, פוסטרים מקדמי מכירה התלויים בבית העסק וכדומה. מיתוג עסקים קטנים ואחידות גרפית מהווה את אחד מאבני היסוד בדרך ליצירת מותג ולכן חשוב להקדיש לנושא חשיבה יצירתית באמצעות אנשי מקצוע העוסקים בתחום.

 

מיתוג עסקי

 

עקבו באופן רציף אחר פעולות המיתוג של המתחרים

מעקב דינמי אחר הפעולות השיווקיות ותהליכי מיתוג עסקי של המתחרים הישירים שלכם, תאפשר לכם לבחון את דרכי הפעולה השיווקיות הנחוצות לכם ואף לייצר בולטות שיווקיות-פרסומית על פני המתחרים. מיתוג עסק קטן חייב להיעשות בהתאם לפעולות השיווקיות המיושמות על ידי המתחרים וזאת במטרה להציע לקהלי היעד הזהים את היתרון היחסי שלכם כבית עסק על פני המתחרים.

צרו לעצמכם שפה פרסומית – מיתוגית ייחודית ושונה

על מנת לייצר מיתוג עסקי יש צורך בבידול שיווקי- פרסומי לבית העסק, אנו ממליצים לכם ליצור לעצמכם שפה פרסומית ייחודית ושונה המשלבת בתוכה מסרים פרסומיים פשוטים וקליטים המבוססים בין היתר על הערך הרגשי, הערך הפונקציונאלי והערך החווייתי הנלווה לכל פעולת רכישה של אחד מהמוצרים/שירותים אותם אתם משווקים. גם כאן, אנו ממליצים לכם להסתייע עם אנשי מקצוע בענף השיווק והפרסום.

 

מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים

 

הכנת תכנית עסקית בדרך לבניית מותג עסקי מוביל בתחומו

מיתוג עסקים מתבצע על ידי תכנית עסקית, תוכנית עסקית היא למעשה מסמך מקצועי המפרט בתוכו את כל ההיבטים הנלווים לתפעול בית העסק. תכנית זה נועדה לצרכי התווית דרך עסקית והיא מותאמת לכל סוגי העסקים ללא קשר לגודלם. הכנתה של התכנית העסקית תסייע לכל אחד ואחת מבעלי העסקים הקטנים שביניכם, לפלח בצורה מדויקת ונכונה יותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם ולהגדיר את המטרות השיווקיות הנחוצות לכם לאורך זמן, ולכן, היא מהווה את האמצעי היעיל ביותר למיתוג עסק קטן או בינוני.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon