ייעוץ לעסקים במשבר

רוב הסיבות לקריסה של עסקים טמונות מניהול לא טוב ובעיקר מתכנון רעוע ולא יציב. אנשים רבים נוטים לפתוח עסק באופן לא נכון אסטרטגית. הם משקיעים ומתחייבים, בונים חלומות גדולים קונים את כל האבזור הנחוץ ורק לאחר מכן מגלים שהלקוחות מתחילים להתעניין אך מיד גם מפסיקים. כאן ייעוץ לעסקים במשבר נכנס לתמונה, הוא מסייע לעסק באופן הדרגתי לצאת מהבוץ שנכנס אליו, באמצעות הטמעת עקרונות בסיסיים ומשמעותיים להצלחה של עסק.

סימן שהעסק שלכם במשבר

אפשר למנות כמה סימנים שמעידים על תחילה של זיהוי משבר בעסק, כמו לדוגמה ירידה עקלקלה בהיקף המכירות שיכולה להראות על בעיה גדולה. חשוב לבחון את המקורות לבעיה שנוצרה שפוגעת במכירות ולבדוק אם לא מדובר באירוע חד פעמי או למעשה דפוס מתמשך. יש להקפיד על מעקב רציף של התנהגות הלקוחות של העסק ולבדוק את שביעות רצונם. גורם נוסף הוא התזרים המזומנים השלילי לקופה של העסק. אפשר לזהות זאת אם צקים של העסק לפתע חוזרים או במידה ויש צורך בהלוואות חוזרות מהבנק של העסק.

ייעוץ לעסק במשבר

מרגיש שהעסק במשבר? X2Y ייעוץ עסקי מתמחה בייעוץ לעסקים במשבר – למידע נוסף

ייעוץ עסקי יוציא את העסק לדרך חדשה

ייעוץ עסקי יעניק לכל עסק שנמצא במשבר, שקיפות מלאה למצבו, הוא יקבל ידע באילו כלים ניתן לצלוח את המשבר, ידע חשוב בזיהוי סכנות שאליו הוא עשוי להיגרר וכיצד להימנע מהן ועוד. מדובר לא רק בתחום ליווי עסקי שמספק הוראות לעסק מה ואיך לבצע כל דבר, אלא ליווי צמוד ונגיש, הוא מלווה יד ביד את הממונה על העסק עד שהוא מתחיל לראות את האור ולראות הוכחות לשיקום.

הוא מדגים לבעלי העסקים מה זה ניצול הזדמנויות, נותן להם עזרה ודוגמה בשטח עצמו. הוא מקבל גם ייעוץ פיננסי עם כללים מאוד חשובים כמו הצבת יעד ומטרה; בעלי העסק מוכרחים למצוא אותם אצלם בעסק ולזהות אותם ולאחר מכן הם צריכים לשאוף לשם.

ייעוץ עסקי טוב יחסוך הרבה בזבוז כסף, בזכות הידע שהוא יעניק, כיצד לחסוך כסף ולתעל אותו. הוא יידע למנוע הידרדרות של העסק ויוביל אותו להצלחה שאין לה מחיר.

לפרטים נוספים אודות ייעוץ עסקי לעסקים במשבר פנו אל X2Y יועצים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon