ייעוץ עסקי בתחום השיווק העכשווי

עולם השיווק מחייב את בעלי העסקים להיות עם אצבע על הדופק, שכן תחום זה הינו דינמי ומצמיח מגמות חדשות באופן תדיר. יועץ עסקי מקצועי מתמחה בראייה ובזיהוי של כל השינויים ומסוגל לצפות מהלך אחד קדימה ולזהות מה חם בשוק ומה הולך להיות. פעילות נכונה בעולם השיווק העכשווי מקנה יתרון משמעותי, כאשר דרך פעולה ואסטרטגיה נכונה יכולה לייצר ולהגדיל רווחים.

ייעוץ עסקי שיווקי

לפניכם מספר אספקטים בתחום ייעוץ עסקי בתחום השיווק

בניית מותג

כיום הקמת חברה אינה מספקת או מבטיחה הצלחה גם במקרים של ייצור מוצרים איכותיים טובים או מתן שירותים מצוינים. כיום עסק מצליח חייב להיות בראש ובראשונה מותג והלקוח מצפה לקבל יחס אישי, כך שתחזוקה של דף עסקי אינה מספקת אותו. הרשתות החברתיות מספקות לחברות אפשרות לבנות מותג והן מציעות קרש קפיצה מעולה ליצירת ייחודיות על פני המתחרים.

שיווק מבוסס דאטה

תחום הכולל ניתוח ועיבוד מידע ואנליזה המהווים כלים חיוניים בתכנון אסטרטגיות שיווק ומכירות ומממשים תכניות עסקיות באמצעות יצירת לידים ודיוק המרות. כלים אלה מאפשרים ניתוח מדויק ויצירת שיווק אפקטיבי בפחות השקעת מאמץ ומשאבים וזאת בזכות נגישות ושיווק אישי.

תכניות תוכן

ייעוץ עסקי עכשווי וכן ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים מבוסס על תכנון אסטרטגיית שיווק המשלבות ומבוססות על חיזוק המותג, יצירת לידים, מכירות ובניית קהל. אם העבר היה ניתן להתבסס על העברת מידע בבד, הרי שכיום ייעוץ עסקי חייב לייצר סיפור מרגש, ליצור אינטראקציה עם הלקוח ולבנות תחושת שיתופיות וריגוש. התוכן האינטראקטיבי הינו עצום והקהל מעוניין להיות חלק מהפעולה של המותג ולהרגיש שייכות. מימוש צרכים אלה מבוסס על שליטה ברשתות החברתיות ושימוש בפלטפורמות ווידאו.

ייעוץ עסקי ושיווק עכשווי – הדרך שלכם להצלחה!

X2Y יועצים – מובילים עסקים להצלחה מציעה ללקוחותיה מגוון שירותי ייעוץ עסקי בדגש על ייעוץ עסקי עכשווי וכן ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות יועץ עסקי מקצועי, מומחה ומנוסה. בין השירותים שאנו מספקים, תוכלו למצוא ליווי וייעוץ עסקי בתחומים של ניהול חברה, ניהול תחום השיווק, ניהול מכירות, הגדרה וביצוע של תפקידי מפתח בארגונים מובילים ועוד.

X2Y יועצים פועלת על פי מתודולוגיה ייחודית המשלבת הנעת כלל הארגון והמנהלים לעשייה מתוך חדווה, רצון ואמונה וכן הגדרה ברורה של תפקידים, פעילות על פי יעדים מדידים וניהול פיננסי קפדני. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולשתף פעולה בדרך שלכם להצלחה.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon