ייעוץ עסקי לסטארטאפים

ארץ ישראל השתבחה בחברות סטארטאפ רבות. מוחות מעולים במדינה מפתחים מוצרים לשווקים רבים, במיוחד לתחום ההיי-טק והתוכנה. התחרות העזה מובילה לכך שלא כל חברות ההזנק מצליחות להחזיק את הראש מעל המים, לפעול ביעילות ולהשיג את המטרות שהיא הציבה לעצמה. לשם כך יש לפנות לשירותיה של חברת ייעוץ עסקי לסטארט אפ x2y המסייעת לחברות להצלחה עסקית רבה.

ייעוץ עסקי לסטארט אפ ותחומים רבים אחרים

חברת x2y מוכרת ומוערכת במשק, ומעניקה שירותי ייעוץ רבים לחברות המעוניינות למתג ולחזק מוצריהן, להגדיל נתח שוק ומיצוב כחברות איכותיות, שירותיות וכדומה. החברה מסייעת במגוון תחומים, לרבות בנייה של תוכניות עסקיות לסטארטאפ, תקציבים ואסטרטגיות עסקיות, שירותי ייעוץ ארגוני ואימונים עסקיים להצלחה.

זה הזמן לחשוב בגדול

אם, לצורך הדוגמה, יש לכם חברת סטארטאפ וברצונכם להצליח לבנות ולפתח את המוצר, ובסופו של דבר לגרום לו לפעול כהלכה ולשווקו לקהל היעד – פנו לחברת x2y. נציגי החברה נפגשים עם בעלי העסק, מזהים את הבעיות והליקויים בניהול ובתפקוד היומיומי בארגון, ומתחילים בבנייה של יעדים ומטרות לעתיד, תוך שהיא מעניקה למנהלי העסק כלים משמעותיים לעמידה בהם.

צרו עימנו קשר עוד היום ובקרוב מאוד תתחילו להנות מעסק מצליח כמו שאתם באמת רוצים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon