ייעוץ פיננסי להצלחת העסק

מהם שירותי ייעוץ פיננסי לעסקים? לאיזה סוגי עסקים מותאם השירות וכיצד שירותי הייעוץ הפיננסי יכולים לסייע לכם להצליח בעולם העסקים? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

עסקים בישראל, מכל סוג ובכל סדר גודל, נדרשים להתמודד עם מציאות עסקית מורכבת הנובעת בין היתר בשל מגבלות השוק הישראלי, שינוי המס התכופים, האירועים הביטחוניים המשפיעים על הלך הרוח הצרכני וגורמים נוספים המשפיעים על הסביבה העסקית ברמה היומיומית.

בנוסף, בעלי עסקים רבים בישראל נאלצים להתמודד עם מציאות כלכלית מורכבת הנובעת בין היתר מחוסר תכנון פיננסי המותאם לצרכיו העסקיים של בית העסק. באמצעות שירותי ייעוץ פיננסי כלכלי, תוכלו גם אתם לבנות לעצמכם מערך פיננסי המשלב בתוכו את כל ההיבטים והשיקולים הכלכליים הנחוצים לתפעול בית העסק ברמה השוטפת ולצרכי פיתוח עסקי.

ייעוץ פיננסי לעסקים הינו שירות ייעוץ מקצועי העוסק ומתמקד בכל ההיבטים הכלכליים הקשורים לפעילותו של בית העסק אותו אתם מנהלים והוא מותאם לכל סוגי העסקים הפועלים בישראל, החל מעסקים עצמאיים של עובד יחיד, דרך עסקים זעירים וקטנים בהם מועסקים בין עובד אחד ל-20 עובדים ועד עסקים גדולים בהם מועסקים למעלה מ-20 עובדים.

שירותי ייעוץ כלכלי לעסקים משלבים בתוכם פעולות כלכליות שונות המותאמות לגודלו של בית העסק ומצבו הכלכלי, כאשר בין יתר הפעולות הכלכליות המיושמות במסגרת תכנית פעולה מובנית לבית העסק תוכלו למצוא: מבדק פיננסי לצרכי קבלת מידע מדויק אודות מצבו הפיננסי של בית העסק, בניית תכנית עסקית –כלכלית, הקמת מערך פיננסי התואם למידותיו של בית העסק ופעולות נוספות כגון: תכנון תזרים המזומנים, בחינת צרכי האשראי וסיוע במציאת מקורות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים, שירותי ייצוג אל מול הגופים הכלכליים (בנקים, חברות אשראי וכדומה) ופעולות נוספות המאפשרות לבעלי העסק לבחון לעומק את כל צרכי הניהול הפיננסי של בית העסק ולפעול לשיפור הרווחיות באופן מתמיד וקבוע.

ייעוץ פיננסי כלכלי לעסקים

ייעוץ פיננסי לכל סוגי העסקים בהתאמה אישית

שירותי הייעוץ הפיננסי לעסקים חייבים להיות מותאמים לכל בית עסק ברמה הפרטנית ולכן אחד מהשלבים המקדימים לשירותי הייעוץ הינו שלב המבדק הפיננסי המיועד למטרות קבלת תמונה ברורה ומדויקת לגבי מצבו הפיננסי של בית העסק. ממצאי המבדק הם אלו המאפשרים למעשה את הגדרת המטרות והיעדים של תכנית הייעוץ, כאשר שירותי הייעוץ הפיננסי כוללים בתוכם ברוב המקרים את כל המרכיבים הפיננסיים הנדרשים לצרכי תפעול בית העסק, לרבות, בניית תקציב, תזרים מזומנים, צרכי אשראי, תמחור שירותים ומוצרים וכדומה.

במהלך שירותי ייעוץ הפיננסי באמצעות יועץ עסקי, בעלי העסק נחשפים לכל המידע הכלכלי הנחוץ להם לצרכי ניהול נכון ומבוקר של בית העסק בהיבט הכלכלי וכפועל יוצא מכך הם יכולים להוביל את עסקיהם למסלול ההצלחה הכלכלית לאורך זמן.
שירותי הייעוץ הפיננסי לעסקים מוצעים לכם בין היתר על ידי יועצים עסקיים מובילים בתחומם בעלי רקע והכשרה מקצועית בתחומי המיסוי, הניהול והכלכלה.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon