כיצד יסייע לנו ייעוץ עסקי?

בעלי עסקים רבים מהוקצעים בתחומם ויודעים לבצע את עבודתם בצורה מצוינת. מכיוון שכך הם בוחרים להקים עסק קטן, גדול או בינוני. ובכל זאת, למרות שאותם בעלי עסקים מצטיינים כל אחד בתחומו – לא תמיד הם מתמחים בניהול העסק בצורה המיטבית ובאופן שבו  שיסייע להשגת תוצאות עסקיות מצופות ולהגדלת מחזורי המכירה, במצבים מסוג זה חשוב להבין כי זה הזמן לפנות אל יועץ עסקי מומחה.

יועץ עסקי מומחה

לאיזה עסקים מתאים ייעוץ עסקי או ליווי עסקי ?

ליווי עסקי, על ידי יועץ עסקי שהוא בדרך כלל גם מומחה בייעוץ ארגוני, מתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.  עסק קטן מוגדר כעסק של 200 עובדים ומטה. חברת ייעוץ לעסקים x2y – חברה לייעוץ עסקי מספרים כי הייעוץ  הכרחי כאשר בעסק נדרש שינוי וכי בעליו מרגיש כי משהו בארגון אינו מתנהל כשורה וכי חייבת להיות תזוזה לכיוון אסטרטגי שונה.

מהם השירותים שניתנים בייעוץ לעסקים

שירותי יועץ עסקי אישי ניתנים לעסקים בתחילה באבחון מצב העסק או הארגון ולאחר האבחון מציאת החזון המדויק של בעלי החברה. לאחר איתור אותם הרצונות תבצע החברה לייעוץ עסקי סקירה ארגונית של העסק בה תבדוק את תהליכי הייצור בחברה, תהליכי העבודה וזמני הביצוע, את עבודות מחלקות הקו והמטה, את התפוקה, תבוצע בקרת איכות בארגון ועוד.

לאחר הסקירה יוגש דוח מפורט וניתוח הדוח לבעלי החברה עם דגשים לשינויים והתחלת ייעוץ אסטרטגי וייעול תוך מתן כלים לעבודה אפקטיבית יותר, ניהול זמן נכון יותר, חסכון במשאבים ועלויות ומכאן גם הגדלת מחזורי המכירה. בד ובד יקבל המנהל סדנת אימון עסקי למנהלים ומתן כלים לניהול שיעזרו לו להמשיך לאחוז במושכות הניהול בהמשך הדרך על מנת שיוכל לנתב את העסק שלו לכיוון הנכון גם ללא סיוע מהחברה לייעוץ עסקי.

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ וליווי עסקי ותתחילו גם אתם להרוויח יותר מהעסק שלך !

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon