מה כולל ייעוץ ארגוני?

על מנת לנסות ולהבין מה תפקידן של חברות העוסקות בתחום זה בחברה המודרנית, נגדיר תחילה מה הוא ארגון. ארגון מוגדר למעשה כחברה או קבוצה הפועלים למען מטרה משותפת. קיימים ארגונים הפועלים למען מטרות עסקיות וכספיות מוגדרות ואלה הפועלים למען מטרות חברתיות, הומאניות או מטרות אחרות. כלל האנשים המרכיבים אותו יוצרים ומעצבים את העסק עצמו ותוך כדי פעילות למען המטרה המשותפת, דואג כל פרט לצורך מימוש האינטרסים שלו.

ייעוץ ארגוני

מתי נדרש שירות של חברת ייעוץ ארגוני?

בחברה המנוהלת כהלכה מכל הבחינות ישנה אווירה של הרמוניה וחיוניות. העובדים והמנהלים מבצעים את תפקידם כהלכה באופן היעיל ביותר, מחלוקות נפתרות באופן משביע רצון לכל הצדדים ובסופו של דבר – הרווח הכלכלי נראה כתוצאה מהניהול המוצלח.

כאשר ישנה תחושה של חוסר יעילות והתנהלות לקויה מצד המנהלים והעובדים, מאבקי כוח ומחלוקות שלא נפתרות בקלות, חוסר בהגדרה מובנת של תפקידים, חוסר מוטיבציה ורצון להשתפר – זה הזמן לקרוא לשירות מקצועי של יועצים ארגוניים, אשר יתוו בפניכם תוכנית לשיפור ההתנהלות.

מהו תפקידן של חברות ייעוץ ארגוני?

תפקידנו ב-X2Y הוא לאבחן ולנתח התנהלות עסקית ממבט אובייקטיבי ולשים את האצבע על הנקודות המהותיות שבגללן פועל העסק בצורה חיובית אשר מובילה לתוצאות ומאידך, את הנקודות שבגללן קיימים ליקויים בחברה המעכבים את מלא מימוש הפוטנציאל הגלום בה.

בראשו של כל עסק עומד מנהיג, מנהל, מפקד אשר תפקידו להוביל את אנשיו לעבר הגשמת מטרות ויעדי ביצוע מדידים. קיימים מקרים בהם אין התאמה בין עובדים בעסק ובין תפקידם ובמקרים מסוימים לא קיימת התאמה בין העומד בראש החברה לבין תפקידו. על חברת ייעוץ ארגוני לבצע התאמת והגדרת תפקידים ודרישותיהם הספציפיות לסגל הבכיר ולמחלקות השונות, עבור התנהלות יעילה יותר. כל עובד בחברה, בכיר או זוטר, חייב לדעת מהן סמכויותיו וחובותיו, כדי למנוע מצב של זריקת אחריות וביצוע לקויי של משימות נדרשות.

ייעוץ ארגוני מקצועי

תהליך העבודה של יועצים ארגוניים

יועץ, דרך תהליך מובנה ומסודר, יאבחן את המצב הקיים בחברה בתחילת הפעילות. כאשר מדובר בחברות או בעסקים למטרות רווח, יבדוק דוחות כספיים ותוצאות לאורך תקופות ארוכות בעבר, יקבל מידע ממנהליו וכן מכל העובדים הרלוונטיים העובדים בו.

עם סיום פעילות האבחון והגדרת חזון, מטרות ויעדים, יוגדרו תפקידים באם יתעורר הצורך וכן תיבדק רמת המוטיבציה של העובדים. במקרים בהם רמת המוטיבציה של העובדים תתגלה כנמוכה, יוצעו מגוון חלופות על מנת להניע את העובדים, הן ברמת האתגר והתרומה להצלחת החברה, הן ברמת הקידום האישית של העובדים וכמו כן, בבניית תוכנית שכר שתייצר רמת מוטיבציה גבוהה יותר. חברות ייעוץ ארגוני טובות ידעו להביא לשינוי מהותי בחברה בה תידרש פעילותן ובכך להצעיד את החברה להצלחה ולמצב המיטבי ביותר עבורה.

מה אנחנו מציעים בתור חברת ייעוץ ארגוני?

אנו מציעים שירותי ייעוץ לחברות ועסקים שונים. מטרתם לייעל את התנהלות המערך הניהולי והשכיר, להגדיר תפקידים, להחדיר ערכים ומוטיבציה, לפתור מחלוקות ולשפר את היחסים הבין-אישיים בין המערכים השונים. החברה שלנו מעסיקה יועצים מקצועיים בעלי ניסיון, ותק ומוניטין, אשר יודעים להתייחס לכל חברה באופן פרטני והכי חשוב – אובייקטיבי.

יועצים ארגוניים מטעמנו יבנו עבורכם תוכנית פעולה ספציפית, פרקטית ומסודרת להשגת היעדים הרצויים אותם נגדיר בצורה משותפת מראש. צרו עמנו קשר עוד היום

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon