פיתוח ארגוני פנים עסקי

עסק מצליח הוא בראש ובראשונה עסק דינמי אשר איננו "דורך במקום" ופועל בכל דרך אפשרית על מנת לקדם תהליכי פיתוח עסקיים, ארגוניים וכדומה. פיתוח עסקי הוא אחד מהתחומים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הנדרש להתמודד עם מציאות עסקית מורכבת ותחרותית, כאשר מטרותיו של תהליך הפיתוח העסקי נועדו מצד אחד לשכלל ולייעל את התחום העסקי בו עוסק בית העסק, ובאותה נשימה, לפתח ולחשוף את בית העסק לתחומי עיסוק נוספים הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום עיסוקו העיקרי.

הפיתוח העסקי, בניגוד לדעה הרווחת, מותאם לכל סוגי העסקים וזאת ללא קשר להכנסתם החודשית הממוצעת, לתחום עיסוקם ולגודלם. יחד עם זאת, חשוב לציין ולהבהיר שקיימים הבדלים מהותיים בין פיתוח עסקי במסגרת פיתוח ארגוני לחברות וארגונים גדולים לבין פיתוח עסקי המיושם במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים. אך יותר חשוב לזכור שפיתוח עסקי בקרב עסקים קטנים ובינוניים ובקרב חברות וארגונים גדולים נועד למטרה אחת: קידומו של בית העסק בכל דרך אפשרית.

פיתוח עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

הפיתוח העסקי בקרב בתי עסק קטנים ובינוניים מיושם במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הניתן לרוב על ידי יועץ עסקי המתמחה בנושא הייעוץ העסקי בכלל ולתחום עיסוקו של בית העסק הקטן/בינוני בפרט. במקרים אלו, הפיתוח העסקי נעשה בהתאם למידותיו של בית העסק המיועד ובהתאם לתחום עיסוקו, כאשר כל פעולת פיתוח מתוכננת לפרטי פרטים על מנת לאפשר לבית העסק להמשיך ולמנף את עצמו בתחום עיסוקו העיקרי מצד אחד ולאפשר לבעלי העסק לפנות זמן ומשאבים לצרכי פיתוח תחומי עיסוק נלווים.

פיתוח עסקי פנים ארגוני

פיתוח עסקי בקרב חברות גדולות וארגונים

פיתוח עסקי בקרב חברות גדולות וארגונים עסקיים מיושם במסגרת פיתוח ארגוני המאפשר בחינה מחודשת של מבנה הארגון או החברה וזאת לצרכי ייעול ופיתוח מהלכים עסקיים מרחיקי לכת. הליכי הפיתוח העסקי בקרב חברות גדולות וארגונים ממושכים יותר ומורכבים יותר מהליכי הפיתוח העסקי בקרב עסקים קטנים ובינוניים וזאת לנוכח היקף פעילותם של הארגונים והחברות הגדולות. במקרים מסוימים, הליכי הפיתוח מתקיימים על ידי יועצים חיצוניים הנשכרים על ידי הארגון או החברה לטווח ארוך. כמו כן, הליכי פיתוח עסקי בקרב חברות גדולות וארגונים מיושמים במסגרת קורסים והכשרות לעובדי החברה/ארגון, לרבות, קורס פיתוח מנהלים באמצעותו הארגון או החברה מטפחת את שדרת הניהול העתידה להוביל את המהלכים העסקיים העתידיים.

בעידן הטכנולוגי בו מתנהל העולם העסקי המודרני, קיימת חשיבות רבה להטמעת מערכות ממוחשבות מתקדמות מסוגן המותאמות לכל ארגון, חברה ובית עסק קטן או בינוני. מערכות אלו מהוות אמצעי חשוב ומרכזי בהטמעתו של הליך הפיתוח העסקי והן מהוות אמצעי יעיל לשיפור וייעול בית העסק/החברה/ארגון. השילוב בין הטמעת טכנולוגיות מתקדמות בבית העסק לצד חשיבה מתמדת ויצירתית בכל הנוגע לפיתוח העסק, מהווה את מקור הכוח העסקי בכל הנוגע לקידום בית העסק/חברה/ארגון.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon