תהליך הקמת עסק חדש

חברת x2y מתמחה בייעוץ וליווי יזמים המעוניינים בהקמת עסק בתחומים שונים. התהליך הנדרש להקמת עסק דורש בחינה מעמיקה של הרעיון והתחום וכן של היכולת לביצועו.

איך מתחילים?

תהליך הקמת עסק מתחיל בפגישת הכירות בה מציג היזם את הרעיון, את ניסיונו בתחום האמור, משאבים כלכליים ואחרים העומדים לרשותו וכן אתגרים צפויים. עם סיום הפגישה תיבחן הכדאיות ותתקבל החלטה משותפת של היזם והיועץ בדבר התחלת התהליך.

הקמת עסק חדש

איך מתבצע התהליך?

1. תכנון

תהליך הייעוץ העסקי בעת הקמת עסק מתחיל באיסוף וניתוח נתונים כספיים. את הנתונים עורכים לכדי תזרים מזומנים צפוי לתקופה של שתיים עשרה חודשים לפחות. כמו כן נערכת תוכנית עסקית שתפקידה לצפות התנהלות עסקית לעתיד לבוא. קיימת חשיבות מכרעת לגבי תכנון מדויק ככל הניתן ועיבוד הנתונים הכספיים שכן אי תכנון והתנהלות שאינה ע"י תכנון ובקרה יכולה להוביל ל"הפתעות" ומהמורות שסופם תסבוכת פיננסית וכישלון.

2. יצירת זהות

עם סיום תהליך התכנון מתעורר הצורך לבנות זהות לעסק העתידי. הזהות כוללת שם לעסק, לוגו או סימן היכר אחר, סלוגן המזוהה אתו ומאפיינים שיבדלו אותו מעסקים אחרים באותו תחום. מומלץ בעת הקמת עסק ובמיוחד בעידן האינטרנטי גם לנוכחות כזאת או אחרת באינטרנט וניתן להשיג נוכחות בעלויות מינימליות (עלות הקמת אתר אינטרנט ראוי יכולה להסתכם ב 2000 ₪ בלבד). כחלק משלים לעניין הזהות יוחלט על עיצוב כרטיס ביקור.

3. שיווק

במסגרת תהליך השיווק בעת הקמת עסק יוגדרו המוצרים העיקריים של העסק המתגבש בהתייחסות שונה באם מדובר במוצרים של ממש או במוצרי שירות (לדוגמא: בעסק המציע שירותי ניקיון למשרדים יוגדר המוצר כחבילה בסיסית הכוללת בתוכה את גודל המשרד וכן את התדירות בה הוא ינוקה) . כמו יוחלט על תמחור ראוי למוצרים הנ"ל.

ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים

4. פרסום

כידוע, קיימים ערוצי פרסום רבים ומגוונים ובעלויות שונות. כמו כן קיים שוני בין התחומים השונים ובין האפקטיביות של מסע פרסום כזה או אחר. במסגרת תהליך ליווי עסקי יבחרו הערוצים האפקטיביים ביותר ובעלויות הרלוונטיות האפשריות.

5. מכירות וניהול מכירות

בכל פגישה במסגרת הליווי העסקי יבחן מצב המכירות אל מול היעדים שנקבעו בתכנית העסקית. כמו כן יבחנו בצורה מדויקת תהליכי מכירה שצלחו וכאלה שלא. במסגרת תהליך הייעוץ העסקי יינתנו כלים מעשיים איך לבצע מכירות בצורה מיטבית.

הקמת עסק חדש

אם יש לך רעיון או יוזמה להקמת עסק אנו יודעים מה היא הדרך הנכונה להוציאו אל הפועל.

פנה עוד היום וקבע פגישת היכרות!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon