מהו ייעוץ עסקי ואיך אנו משתמשים בזה?

יעוץ עסקי הוכח כגורם המשפר את הפעילות העסקית בחברות ובארגונים עסקיים, מעלה את הרווחים שלהם, מגביר את היעילות על ידי שימוש נכון בתקציבים העומדים לרשותם ויוצר הגדלת פעילות באופן בלתי אמצעי. יועץ עסקי הוא פתרון לכל עסק המבקש להתרחב ולהפוך למשגשג, פורח ומסוגל לייצר הכנסות שילכו ויגדלו עם ההתמדה ועם צבירת הניסיון בתחומי השיווק, המכירות והעבודה השוטפת הפנים ארגונית והחוץ ארגונית.

פיתוח עסקי זה לא קסם

בחברת X2Y איננו מוכרים לכם פתרונות קסם אלא שיטות ניהול שהוכיחו את עצמן בארגונים רבים. במהלך תהליך פיתוח עסקי קיימים שלבים ממוקדים וברורים לביצוע. שלבי עבודה שיישומם יבטיח הגדלת מחזור המכירות והרווחיות התוצאות שמושגות לאחר תהליך ייעוץ עסקי באמצעות מאמן עסקי.

ייעוץ עסקי מקצועי

ייעוץ עסקי עם X2Y יגרום לשיפור תוצאות בתחומים רבים:

התייעלות במכירות

התייעלות שתאפשר לנהל נכון את המכירות בארגון : כאשר השיווק מצליח ויש לכם פונים, חוסר ייעול במכירות עלול להוביל לאי מכירה או מכירת מוצר שלא יתרום ללקוח. אצלנו בחברת X2Y נתאים עבורכם מאמן עסקי שילמד כיצד להפוך כל פונה למכרה זהב אבל גם לכזה שכל הפתרונות יסופקו לו על הצד הטוב ביותר.

התייעלות פיננסית

יועץ לעסקים שילמד אתכם איך לעבוד נכון עם הכסף. להמשיך לצרוך חומרי גלם עבור החברה תוך לימוד של הדרכים לחסוך בכסף לעתות חירום. כמו יושם דגש על שימוש נכון בתקציב קיים לטובת מוצר שיגדיל משמעותית את הרווחים בעסק.

שיפור השיווק והפרסום

שיפור מערך השיווק, הפרסום וצבירה תודעתית : תוצאה זו חשובה מאד, שכן, היא זו שתגרום לאוכלוסייה להכיר אותך ולדעת מי אתה. כמו כן, חשוב לדעת לפלח לקהלי יעד את האנשים שיש סיכוי רב ביותר שיהפכו להיות הלקוחות שלך ולפנות לנקודות שמדברים ספציפית אליהם. את זה תוכל לעשות בעצמך לאחר לימוד מעמיק ואישי של ייעוץ שיווקי עסקי של X2Y.

ניהול נכון של כוח האדם

ניהול עובדים נכון וניהול ספקים שעובדים בשבילך. אתם תלמדו כיצד לזהות חוזקות וחולשות אצל כל עובד, ולחלק את העבודה כך שהיא תיעשה על הצד הטוב ביותר בקרב העובדים.

ייעוץ שיווקי עם חברת ייעוץ

רוצים לקדם את העסק שלכם?

X2Y חברה לייעוץ עסקי הינה פתרון יעיל ומוכח להגדלת רווחים והתייעלות העסק.

פנו אלינו עוד היום

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon