עסקים וניהול מוניטין

בעידן של היום, המרחב האינטרנטי הפך לאוטוריטה ולמקום הראשון אליו נפנה לשם קבלת מידע. האינטרנט (המרשתת) מספק כל מידע העולה על הדעת, בצורה נגישה אודות כל אדם וכל עסק בכל רגע נתון.
מפרסמים ובעלי עסקים הרוצים להצליח בתחום עיסוקם וכן בהתמודדות אל מול המתחרים הפועלים באותה הזירה, חייבים להבין את הכח הרב שקיים בידי הרשת האינטרנטית שמצד אחד, מעשירה את העולם בידע, בחיבור בין אנשים וכן, בחיבור בין לקוחות ועסקים.

ברגע שמותג או איש ציבור פועלים לפי ההבנה של "אני מופיע ברשת, משמע אני קיים" ומחזיקים במספר רב של נכסים אינטרנטיים, הפונים בצורה נכונה אל קהל היעד ומציגים מידע רלוונטי וחדשני הם בעצם מצליחים למתג עצמם כעסק חזק, היודע להתמודד גם אל מול המתחרים החזקים והותיקים.

למרות כל הזירות הדיגיטליות הרבות הקיימות ומאפשרות חופש ביטוי בפני המפרסמים, בין אם מדובר בפרסום בגוגל או ברשתות החברתיות וכד' יש גם לדאוג גם לניהול מוניטין נכון.

ניהול מוניטין מהווה את התדמית שקיימת לכל מותג או איש ציבור. התדמית נוצרת על פי מאמרים שנכתבו אודות המותג או אזכורים של שם המותג בכתבות אחרות ולפיכך, התדמית לעיתים חיובית ולעיתים אינה מחמיאה למותג. לא מספיק רק לפרסם כתבות חיוביות שכן ישנם תכנים חיובים שאינם נחשפים בצורה משמעותית ולכן אין להם כלל השפעה.

בשל פער זה, כל עסק צריך לדאוג הן במישרין והן בעקיפין, לניהול מוניטין באינטרנט. ניהול המוניטין ישמור על ערך מותג גבוהה שיגרום ללקוחות פוטנציאליים להתעניין במותג ובנוסף ישמור על הלקוחות הקיימים. ניתן להעזר בשירותיו של יועץ עסקי המעניק שירותי ייעוץ עסקי בתחום ניהול מוניטין ברשת.

ייעוץ עסקי ארגוני

מהו ניהול מוניטין ואיך עושים את זה?

  • האינטרנט זוכר הכל – פרסום שלילי באינטרנט (כתבות המציגות את המותג באור שלילי), לא נעלם לשום מקום ולכן, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים היודעים לתמרן את המידע המוצג בתוצאות החיפוש של גוגל, כך שהגולשים לא ייפגשו את הפרסום השלילי במקומות בולטים לאורך שיטוטם ברשת.
  • כתיבת תכנים חיובים – כתיבת תוכן המשקף באופן נאמן ומחמיא המציג את המותג או את איש הציבור באור חיובי וכן מתאר את שלל הפעילויות והתרומה שנעשית.
  • שליטה בחשיפה – חברת ניהול מוניטין תנהל ותגביר באופן משמעותי את רמת החשיפה לאזכורים חיובים.
  • קידום אתרים – לאחר העבודה המקדימה הכוללת שליטה וניהול תכנים, יש לנהל תהליך קידום אתרים על מנת לקדם את האתרים והדפים שבהם מופיעים האזכורים החיוביים אודות המותג.

ניהול נכון של המידע מהווה את הכלי הראשון שיש להשתמש בו כאשר אנו רוצים להתקדם בעולם הדיגיטלי. בשל הגלובליזציה והנגישות הרבה שיש לכל אחד, אתם כאנשי ציבור ובתי עסק, אמנים או ידוענים תרצו שיראו אתכם באור חיובי שמצד אחד הינו צורך אנושי אך מצד שני הינו צורך עסקי. בזכות ניהול מוניטין נכון תוכלו להגדיל את החשיפה אליכם ואל פעילותכם באופן כללי וכן תגדילו את האפשרות לשיתופי פעולה עתידיים.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon