מתי נדרש יועץ שיווקי?

במקרים בהם יש כוונה לפתח את העסק לשווקים חדשים, במידה ונדרש לחדד את ההתאמה בין המוצרים הנמכרים לבין פלחי השוק אליהם הם משווקים וכן במקרים בהם העסק נמצא בשוק תחרותי ומשתנה.

יועץ שיווקי מטעם חברת X2Y ידאג ליידע את המוצר או השירות שלך לקהלי יעד מתאימים בלבד. מדובר בצעד חשוב בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים אשר אסטרטגיית השיווק שלהם עדיין לא מכווננת, או לעסקים אשר בתהליכי התרחבות ומעוניינים להתרחב לקהלי יעד נוספים. רבים העסקים אשר עושים טעות בתחילת דרכם ומשווקים לכל המעוניין לשמוע, אך כאשר אין התאמה בין קהל יעד למוצר, הרי ששיטת שיווק זו מבזבזת תקציבים יקרים ואינה מביאה לתוצאות מקסימאליות. ייעוץ שיווקי לעסקים ידאג לעזור לך להתאים את המוצר או השירות שלך לקהלי יעד מתאימים, ובקרבם להעלות את היקף הפונים למקסימום האפשרי.

יועץ לעסקים מקצועי

פילוח מדויק באמצעות יועץ שיווקי

ייועץ שיווקי עסקי מטעם חברת ייעוץ עסקי X2Y יכוון את המוצר שלך אך ורק בקרב המבקשים אותו או הנזקקים לו. לדוגמה: חברת הייטק המתמחה בשרת בענן לא תתאים לשיווק בשכונה בה יש בתי אבות בנתניה. הגמלאים הם קבוצת יעד בלתי רלוונטית היות ומרבית האוכלוסייה הזו אינה עובדת מול המחשב באופן שוטף. לעומת זאת, שיווק הפעילות של החברה הזו בצפון הישן של תל אביב, פלורנטין וקריות של אומנים ביפו, יכולה להניב פעילות ענקית, שכן באזורים אלו מתגוררים הייטקיסטים, אומנים ואנשים העוסקים במקצועות חופשיים שישמחו מאד לגבות את פרי יצירתם הממוחשב בענן.

ייעוץ שיווקי עם חברת ייעוץ

ייעוץ עסקי שיווקי – למיתוג נכון של העסק

שירותי ייעוץ שיווקי עסקי ילמדו אתכם דרכים שונות ליידע את המוצר שלך במטרה למתג אותו בקרב הקהל הנכון. ב- 90% מהמקרים מיתוג ויידוע אינטרנטי הוא מה שתצטרך. זהו תחום ענק אשר יועץ שיווקי יהיה חייב ללוות אותו: באלו אתרים לפרסם את החומר, לאיזו נישה להתברג ולהתחרות, באילו רשתות חברתיות לפרסם את שירותיך, האם להשתמש בקידום אורגני בשילוב עם קידום ממומן ברשת, האם כדאי להכין מוצרים כמתנות לקידום מכירות ועוד. במקרי קיצון, תצטרך לעבוד גם עם שיווק חי, באמצעות הנייר ובית הדפוס.

זה יקרה כאשר המוצר שאתה מציע קביל ופופולרי בקרב צרכנים שקוראים פשקווילים, מסתכלים על לוחות מודעות ומסתמכים עדיין על הפרסום הכתוב. זה קורה בקרב גמלאים, אזורי אכלוס של חרדים וכפרים ערביים ו/או בדווים בצפון ודרום הארץ. עבור אוכלוסיות אלו מקובל לשווק הן באינטרנט והן בכתובים. לעומת זאת, שיווק בכתובים על מנת להרוויח מכירה בהרצליה או תל אביב לא תישא עמה פרי של ממש.

אז למה לחכות? פנה ליועץ עסקי מטעם X2Y עוד היום ותתחיל לקדם את העסק שלך!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon