איך לנהל צוות עובדים?

ניהול עובדים בצורה נכונה יכול להוביל לתוצאות מרשימות בכל הנוגע, להגדלת מחזורי מכירות, הגדלת הרווחיות, שיפור השירות שירות ועוד. לעתים הניהול הנכון של הצוות יכול להביא את הארגון למקומות חדשים ולהוביל להצלחה מסחררת. אז איך לנהל צוות עובדים בצורה נכונה ? התשובות בהמשך.

טיפול לניהול עובדים עם חברת ייעוץ מקצועית

טיפים בייעוץ ארגוני

חשוב להתמקד במשאב האנושי ובבחירתו. יש לבחור את העובדים האיכותיים ביותר שניתן  ולהציב אותם במקומות המתאימים להם מבחינת עמדות ותפקידים יש לבחון  יכולות דרך ראיונות, ושיחות אישיות, ובמבדקי אישיות  וכן  לבחון את  הרקע המקצועי הקודם. בצורה זאת ניתן יהיה להפיק ולממש את הפוטנציאל האישי והעובד יחוש מאושר יותר.

מפגש שבועי של היועץ העסקי עם נציגי ההנהלה

ניהול עובדים נכון

מומלץ למנות סגן שיהיה לצד המנהל וייסע באפון מעשי בניהול הצוות. את הסגן כדאי לבחור מתוך הצוות הקיים והוא גם יוכל לשמש כמחליף למנהל בעת הצורך. הסגן יוכל גם לשמש גורם אתו יוכל המנהל להתייעץ ולשמש לו כמשענת. את הסגן ניתן לבחור לאחר תקופה בה נבחן הצוות והתברר  מי מאנשי הצוות הינו המסור והאפקטיבי ביותר.

היו מציאותיים בהצבת יעדים

כאשר מנהלים צוות חשוב להציב יעדים מדידים.  יש לזכור כי בהצבת היעדים  מדובר באנשים ולא במכונות ולכן יש להציב יעדים הגיוניים, מאתגרים אך ברי השגה  שאינם גבוהים מידי – מה שיכול לגרום למרמור ולאוזלת יד בקרב הצוות. הצבת יעדים הגיוניים ונכונים תסייע  לצוות להתפתח, למקסם יכולות להאמין בארגון ובעומד ובראשו  ולהוביל לשיתוף פעולה.

טיפים לניהול עובדים עם חברת X2Y ייעוץ וליווי עסקים

היו נחמדים אך קורקטיים

להיות נחמדים לצוות זה תמיד טוב. חשב להסביר פנים, להתעניין באנשים המרכיבים את הצוות  ולעשות עבורו ככל הניתן.  בצורה זאת יירכש אמון הצוות והוא יחזיר חזרה באותה מטבע לארגון לעומדים בראשו. עם זאת חשוב להיות עם 'דיסטנס' מסוים וזאת על מנת להבהיר לעובדים מי מנהל את הצוות על מנת למתוח את הגבול הברור חשוב לזכור:  חברות וניהול אינם מתערבבים יחדיו.

רוצים לדעת כיצד לנהל נכון ? התייעצו עם חברת X2Y ייעוץ עסקי

ניהול צוות עובדים נכון עם חברת ייעוץ עסקי

מאמרים נוספים בתחום:

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon