איך נמצא חברה טובה לאימון מנהלים?

אתרי האינטרנט עמוסים בחברות העוסקות באימון עסקי, חברות לייעוץ עסקי וייעוץ אסטרטגי ואנו כבעלי עסק הזקוקים להכוונה, צריכים לטובת קידום העסק שלנו לבצע בחירה נכונה בים של בעלי מקצוע המציעים לנו את שירותיהם המקצועיים.

כיצד בוחרים חברה טובה לאימון עסקי למנהלים?

אז כיצד נדע לבחור בחברה טובה לאימון מנהלים על מנת שנוכל להעלות את העסק שלנו על המסלול ולהתחיל בהגדלת מחזורי מכירה?

בחיפוש אחר חברה טובה לאימון מנהלים חשוב למצוא חברה המציעה ארבעה פרמטרים חשובים שהם: אבחון העסק, הגדלת מחזורי מכירה, ייעוץ ארגוני ואימון עסקי או אימון עסקי למנהלים. הפרמטרים יכולים להיות גם מחלקות שונות בחברת הייעוץ. אחת החברות לייעוץ עסקי שמצאנו היא חברת X2Y המציעה מגוון מחלקות ובינן ארבעת המחלקות השונות שבכל מחלקה הפרמטרים השונים:

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

אבחון מדויק וניתוח של בית העסק, החברה או הארגון

חברה לייעוץ עסקי מבצעת בתחילה אבחון של העסק תוך שליחת יועץ עסקי לעסק המבצע סקירה של העסק  ומילוי דוח מפורט הבודק את המחלקות השונות בעסק, את המצב הפיננסי, את ההתנהלות הכספים, את ההתנהלות במחלקות השונות, את ישיבות הצוות, את התפקוד הכללי, את פעילות הקו והמטה ובסופו של עניין מגיש את הדוח ותוצאותיו לבעל העסק או לדרג המנהלים של הארגון.

אימון עסקי לעסקים – הגדלת רווחיות

מחלקה חשובה ופרמטר הכרחי לקיום העסק. לאחר הגשת הדוח מתחיל ייעוץ אסטרטגי הכולל תוכנית מפורטת שכוללת בתוכה את הדרך הברורה להגדלת רווחיות העסק. בתוכנית: שיטות מכירה מוצלחות יותר, שינוי הלוגיסטיקה במידה ואינה נכונה לעסק, בדיקת תפקוד כוח האדם, טיב הסחורה, תמחור נכון וכדומה.

ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני הוא פרמטר רגיש ויש לנהוג בו בעדינות משום שמדובר ב 'קיצוץ בבשר החי'. היועץ הארגוני בודק את כוח האדם בחברה יעילותו וחשיבותו לעסק. במידה והוא מוצא כי כוח האדם זקוק לקיצוץ, להחלפה או לרענון – עליו לעדכן את המנהל ואף לייעץ לו להתחיל בקיצוצים הכרחיים למען עתיד החברה,  גם אם אתם לא חברה גדולה ליווי עסקי לעסקים קטנים הוא הכרחי עבורכם ויכול לשפר פלאים את רווחיות העסק.

אימון עסקי

אימון אישי עסקי נועד על מנת לשפר  את ההתנהלות  ושיטות הניהול הקודמות של המנהל בארגון.  אימון עסקי ניתן למנהל לכל אורך תהליך הליווי העסקי. האימון נעשה על מנת שהמנהל יוכל להמשיך לתפעל את המקום גם לאחר שיסתיים תהליך הייעוץ האסטרטגי בחברה וכי העסק ימשיך להתנהל ולהפיק רווחים למשך שנים ארוכות.

ייעוץ ארגוני לחברות

פנו אלינו עוד היום ותתחילו גם אתם להגדיל את רווחיות החברה !

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon