ייעוץ עסקי לעורכי דין

כעורך דין שמכיר היטב את התחום בו אתה נמצא, אתה בוודאי מודע לתחרות העזה על ליבותיהם של הלקוחות השונים. עריכת דין היא לא רק ידיעת המקצוע על בוריו, אלא גם מלחמה על תיקים מעניינים ומאתגרים ועל תפיסת נתח שוק. כדי להפוך לעסק מרוויח ומצליח, אתה נדרש לנהל בצורה נכונה את הארגון ולהפיק מעובדיך את המקסימום האפשרי.

כיצד להפוך לארגון מוביל ומצליח?

X2Y הינה חברה המעניקה שירותי ייעוץ. בין אם מדובר בייעוץ ארגוני, ייעוץ אסטרטגי או ייעוץ עסקי לעורכי דין וחברות שונות, גולת הכותרת שלנו היא השיטה והסדר שבהם מתאפיין תהליך העבודה שלנו עם בעלי העסקים. ראשית, אנחנו נפגשים עם בעלי המשרד פגישה ראשונית. בפגישה זו אנחנו מזהים ובוחנים את הצרכים השונים של המשרד.

לאחר שאנו מזהים את הליקויים הבולטים, ולהבדיל את המחלקות או העובדים שמתפקדים כהלכה, אנחנו בונים תוכנית שנתית – המלווה בפגישות שבועיות – בה מוצבים יעדים בעלי הגדרות ומדידה ברורים.

בנוסף לבניית התוכנית ולליווי הצמוד שניתן לעורכי הדין ולמשרד, x2y אינה משאירה אתכם לבד גם בתחומים נוספים. אנחנו לוקחים חלק בהתנהלות הפיננסית וניהול המכירות. אנו בוחנים את המיתוג של החברה יחד עם שימור של עובדים מקצועיים ואיכותיים.

ייעוץ עסקי לעורכי דין עם יועץ עסקי מיומן

מעוניין לקבל ייעוץ עסקי לעורכי דין ומחפש שיטה בדוקה?

X2y – ייעוץ להצלחה, ילוו אותך עד שתפסע בדרך הנכונה. עם תהליך מובנה והשתתפות פעילה, החברה שלך תהפוך למצליחה ומובילה – אל תמתין וצור קשר כעת.

 

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon