עזרה לעסקים קטנים

עסק קטן? בארץ, עסק קטן הוא עסק אשר מונה עד 50 עובדים, והמחזור השנתי שלו לא עובר את ה-50 מיליון ש"ח. ניהול עסק כזה הוא פעולה לא פשוטה בכלל

בדרך כלל עסקים קטנים מנוהלים על ידי אדם אחד או שניים, אשר חסרי ניסיון מהותי במנהל עסקים. במקרים מסוימים, בתי עסק כאלה יכולים להיתקל בקושי מסוים לשרוד בעולם העסקים הגדול.

עזרה לעסקים קטנים

הבעיות בהן יכולים להיתקל בעלי עסקים קטנים:

קודם כל, המשבר הכלכלי השאיר את חותמו על כל בתי העסק בישראל. ההתמודדות עם המציאות הכלכלית של היום היא קשה מאי פעם, ועסקים רבים נופלים בעיקר משום שבעליהם לא יודעים איך לשמר אותם.אחת הבעיות העיקריות של בעלי עסקים קטנים היא חוסר היכולת לראות ולטפל בבעיה בזמן.

בעיה נפוצה לעסק קטן

דוגמה לבעיה נפוצה שנוטים להתעלם ממנה היא התחושה שהעסק לא מתקדם ורק מדשדש במקום, או העובדה שהרווח של העסק הוא מועט מדי והחובות גדולים מדי. בעיה נוספת היא נוכחות של עובדים ממורמרים או אדישים בחברה, עובדים חסרי מוטיבציה לא מעוניינים בהצלחתה והתפתחותה של החברה, ויכולים לעכב את ההתקדמות.

הנעה של העסק קדימה

בשלב הזה, בו מרגישים רצון אבל חוסר יכולת לקדם את העסק קדימה, מומלץ לפנות למומחים לייעוץ עסקי לעסקים קטנים, המעניקים עזרה לעסקים קטנים. בעת קבלת עזרה לעסקים קטנים, יקבל בעל העסק שלל עצות וכלים להתמודד עם חלק מהבעיות שהוא נמצא בהן. פעמים רבות קורה מצב בו בעל העסק כלל לא יודע שהוא צריך עזרה, זאת משום שאין ביכולתו להצביע על בעיה כלשהי שיש לו. בגלל זה בעלי עסק רבים פונים לקבלת עזרה לעסקים קטנים – הם מרגישים שמשהו לא בסדר, אבל לא יודעים מה.

עזרה של מומחה לעסקים קטנים

קבלת עזרה לעסקים קטנים תעניק לבעל העסק את הכלים הדרושים להתמודדות עם הבעיות אליהן הוא נכנס. יועץ עסקי לעסקים קטנים מכיר את כל הכלים, וכל הבעיות, הוא ידע לנתח היטב את מצב העסק, ולתת את הפתרונות הטובים ביותר לבעיות הקיימות. לדוגמה, מדריך יעוץ עסקי ידע להעניק לעובדי החברה את המוטיבציה הדרושה. או למשל, יועץ עסקי יוכל לכוון את שיטות התשלום של העסק למסלולים טובים יותר – דרישת תשלום מראש, קבלת הלוואה בריבית נמוכה יותר ועוד…

עזרה לעסקים קטנים

לסיכום

במידה ובעל עסק קטן מרגיש שהוא תקוע ולא מתקדם, עליו לשכור את שירותי של יועץ עסקי המתמחה בתחום ייעוץ עסקי. תמורת השקעה חד פעמית, הוא יראה רווחים תוך זמן קצר, וההתקדמות תהיה מהירה ומשמעותית.

צרו קשר עוד היום וקבלו מאיתנו ייעוץ עסקי ראשוני ללא עלות!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon