קואצ'ינג עסקי

קואצ'ינג היא תורת אימון די חדשנית הנקראת "אימון עסקי" ותפקידה לאמן אנשים המגיעים לצמתים חשובים בחיים. קואצי'נג עסקי הגיע אלינו מארה"ב ומותאם בדיוק לעידן המודרני הלחוץ, שהרי אנו צריכים פתרונות מידיים ולא תהליך ארוך ומייגע, במיוחד כאשר מדובר בעסקים המגיעים לצמתים ולא יודעים לאן לפנות.

לרוב, קואצ'ינג עסקי לוקח כמה מפגשים בודדים שבהם הקואצ'ר מגיע אל העסק, לומד להכיר אותו ואת העובדים ומציע "ארגז כלים" פרקטי שיסייע לעובדים ולבעלי החברה כיצד לפעול או מה לשנות כדי להגיע לתוצאות טובות שבהם העסק יתנהל בצורה נכונה.

ישנם סוגים שונים של קאוצ'ינג לעסקים, חלקם מתמקדים בפעילות הליבה של החברה, כלומר אימון לבעלי החברה והמצב הפיננסי (קואצ'ינג פיננסי / כלכלי) וחלקם עוסקים באימון של מנהלי החברה והעובדים. מובן שהכל עניין של צורך והיכן נמצאת הבעיה המרכזית של העסק.

למידע נוסף אודות אימון עסקי

אימון עסקי לעסקים

קצת על תהליך קואצי'נג עסקי

אימון עסקי מורכב מ- 10-20 פגישות. בפגישות הראשונות הקואצ'ר לומד להכיר את החברה ואת פעילותה. ולאחר מכן מציע פתרונות ממוקדים בהתאם לקושי שנמצאת בו החברה. לעתים ישנן חברות ייעוץ עסקי המגיעות למיצוי או מעוניינות לשפר את ביצועי החברה, כך שקואצי'נג עסקי יוכל לסייע להם להגיע להחלטות חשובות ולבצע אותן בצורה נכונה, כך שכולם ייצאו מרוצים והחברה תשגשג ותעלה מעלה.

קואצי'נג לעסק יכול להיות מצוין גם כאשר יש משברים בין מנהלים לעובדים, נראה כי יש לא מעט משברים שכאלו ובעלי עסקים אינם יודעים כיצד להתמודד עם הבעיה. יתרה מזאת, קואצי'נג עסקי מתאים גם למנהלים חדשים הנכנסים לחברה וזקוקים לכיוון מעשי כדי להתפתח בחברה בצורה מיטבית.

קאוצ'ינג כלכלי וקאוצ'ינג פיננסי לבעלי עסקים

על החוויה בתהליך

אימון שכזה הוא חוויה לכל דבר עבור בעלי החברה וגם הזדמנות מצוינת לפרוק את הקושי הרובץ על כתפיהם במהלך היום יום. בתהליך עצמו מאמנים מרבים להשתמש בכלים שונים שיפכו את האימון לחווייתי כמו – משחק תפקידים, דמיון מודרך, משימות מהנות למתאמנים ועוד מגוון חוויות שונות, כאשר המטרה היא לבצע את התהליך בצורה יותר מהנה ופחות כסוג של "טיפול".

המטרה – לאפשר למתאמנים לצאת מהשגרה לאימון מהנה וכזה שמביא לתוצאות מצוינות.

צרו קשר עוד היום לקבלת קואצ'ינג עסקי ראשוני חינם!

קאוצ'ינג לעסקים עם חברת אימון עסקי מקצועית

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon