אימון עסקי למנהלים

כל מנהל מתחיל או ותיק זקוק לאימון מנהלים עסקי. בין אם סיגל לעצמו שנים של הרגלים הדורשים שיפור, או אם מדובר במנהל צעיר הנמצא בתחילת דרכו ומבקש אימון מנהלים מתחילים על מנת  שיוכל להתנהל מלכתחילה באופן כזה שיבטיח הצלחה עסקית.

אם גם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי מתנהלים עפ"י הרגלים שחוזרים על עצמם. החל ממועד ההגעה למשרד ואופן שתיית הקפה וכלה בנושאים אקוטיים כגון בקרה על פעילות העובדים, התייחסות לנתוני המכירות, טיוב כ"א אתם צריכים אימון לעסקים.

אימון עסקי למנהלים מתחילים או בכירים המועבר באופן מקצועי,יוכל להפוך את העסק שלכם לרווחי ויציב יותר, כזה אשר יעניק לכם נקודות אור רבות בחיים העסקיים והפרטיים כאחד. רבים ממקבלי ההחלטות בחברות ועסקים בינוניים מתלבטים האם כדאי להעביר אימון מנהלים עסקי. בחברת ייעוץ X2Y החלטנו לבחון את הנושא מקרוב ולהעניק מענה בהתאם.

אימון מנהלים מתחילים

והרי לכם שתי הדילמות העיקריות של מקבלי ההחלטות:

  1. איך יתפרש הדבר בקרב העובדים שראשי החברה עוברים תהליך של אימון עסקי ?
  2. איך אימון עסקי למנהלים שמכירים את העסק על בוריו ?

התשובה היא כן!

לגבי הסוגיה הראשונה, מנכ"לים בכירים, שרים, ראשי צבא וראשי מדינה עוברים תהליכי אימון מנהלים בכירים כאלה ואחרים. באמצעות אימון מנהלים עסקי הם מתנהלים ומנהלים טוב יותר, מודעים ליתרונות ומחזקים את החולשות, כך שאתם בחברה טובה. לגבי הסוגיה השנייה, "אורח לרגע רואה כל פגע" ואם הוא מקצוען הוא ודאי יוכל לתרום רבות לשיפור ההתנהלות העשייה ובהתאמה לארגון.

אימון עסקי למנהל מתחיל לצד הטמעת כלי האימון במלואם ויישומם בשטח באופן מתמיד יוכלו להנחיל לעסק שלכם קרש קפיצה משמעותי ברווחים, בשיווק ובתחום הפיננסי. אימון עסקי למנהלים מעניק לכם לא רק פתרון מידי, אלא כלים בהם תוכלו להשתמש לטווח הארוך ולהצליח בכל פעם להשיג מטרות חדשות הניצבות בפניכם.

אימון מנהלים בכירים

מדוע גם כאשר אני חש שהניהול שלי מתבצע נכון – עדיין צריך אימון עסקי?

ייתכן כי הנך מרגיש כי הניהול מתבצע נכון, אך האם אתה באמת מצליח להביא את העסק לשגשוג? האם הכלים בהם אתה משתמש לניהול העסק פנים ארגונית וחוץ ארגונית, מובילים לתוצאות הרצויות? האם הנך עומד ביעדים שהצבת לעצמך? בתחזיות האישיות והעסקיות שלך?

רבים חשים כי אם השיווק לדוגמא מתנהל כראוי, זה הדבר אשר יוביל לשגשוגם, אך בפועל מדובר בנדבך אחד מתוך עשרות והתייעלות היא הדרך הנכונה לשרוד בטווח הארוך בכל תחום תחרותי. כיצד להניע את הצוות שלך לסגור עסקאות עם יותר לקוחות? כיצד להגיע להחלטות הניהוליות הנכונות שיובילו את העסק שלך לשגשוג רב יותר? כיצד להציב מטרות ולהתייעל בכל צעד ושעל? כיצד להתמודד עם התפתחות עסקית?

כל אלו הן שאלות שרוב המנהלים אינם מוכנים להתמודד ולספק פתרונות בשליפה מהכובע. בייחוד כאשר מדובר בעסק צעיר או מנהל ללא ניסיון רב. אימון מנהלים מתחילים הינו פתרון לכל השאלות הללו ולהצלחה עסקית לטווח הארוך.

אימון עסקי למנהלים יסייע לכם לא רק לבצע החלטות שיווקיות נכונות עבור העסק שלכם אלא למצוא בכל דילמה את הדרך הנכונה להתמודדות, תוך התמקדות במטרה ובכלים להשגתה. אם הקמתם את העסק כדי להישאר בנישה לתקופה ארוכה – הרי שאימון עסקי היא הדרך הבטוחה להבטיח זאת.

אימון עסקי למנהלים של עסקים קטנים או גדולים זה X2Y. השאירו פרטים באמצעות הטופס

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon