הערכת עלויות של יועץ עסקי

המטרה של ליווי עסקי היא ליצור עבור בעל העסק שינויים בהרגלי הניהול של העסק להקנות לו כלים והרגלים נכונים לשליטה על ההוצאות ולהגדלת ההכנסות. מדובר בתהליך אשר את תוצאותיו ניתן לראות לאחר זמן מה ולא באופן מיידי בעזרת עמידה בתכנית עבודה מוגדרת וביעדים ריאליים. עבודה עם יועץ עסקי כוללת ומחייבת התמדה וניהול פגישות קבועות, כאשר היכה בהתאם לתכנית העסקית, עשויה להוביל ולהראות תוצאות חיוביות כבר בתוך חודש ואף תאפשר כיסוי ההשקעה בייעוץ בתוך זמן קצר.

ייעוץ עסקי מקצועי להתמודדות עם משברים ניהוליים ופיננסיים

רובן המוחלט של הבעיות העסק הן בעלות אופק פיננסי וניהולי ולכן חשוב שיועץ עסקי יהיה מקצועי ובעל הכשרה מתאימה הכוללת השכלה פיננסית וניסיון בשוק העסקים. עריכת פגישת היכרות מקדימה הינה חיונית ומאפשרת להוכיח מחויבות. הפגישה הראשונה מאפשרת זיהוי הפוטנציאל של העסק ויצירת התאמה, הבנה ותיאום ציפיות בין היועץ העסקי לבין הלקוח. בחירה ביועץ עסקי הינה החלטה משמעותית עובר העסק, מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי מיומן ומקצועי כבר בשלבי פתיחת העסק, אולם בכל שלב קבלת סיוע יכולה לתרום ליציאה ממשבר ולעודד תהליך של צמיחה.

ליווי וייעוץ לבעלי עסקים

הגדלת רווחיות וצמצום עלויות

חישוב העלות של שירותי הייעוץ על פי מחיר לשעה הינו מוטעה שכן יועץ עסקי איכותי יחזיר את עלות ההשקעה ואף יכפילה בעשרות מונים. טוב להשקיע במכסת שעות ייעוץ אשר תאפשר קבלת מענה מלא לבעיות העסק ולהביאו מהפסד לצמיחה, שאם לא כן, הרי שבעל העסק יפסיד גם את עלות הייעוץ וגם את המשך חוסר הרווחיות של העסק. הביטוי לכדאיות בהערכת העלויות של יועץ עסקי היא באמצעות צמצום ההוצאות.

תהליך ליווי עסקי מתייחס בראש ובראשונה לבעיות של רווחיות והמטרה היא לצמצם הוצאות, להקטין עמלות וריביות, להקטין עלויות מימון, לייעל תהליכים, למנוע כפל ביטוחי ולסגור מחלקות לא רווחיות. תהליכים אלו מרחשים במהירות לאחר התחלת שיתוף הפעולה וקבלת הייעוץ המקצועי, כך שהחיסכון מתבטא במהרה בתקציב העסק.

ייעוץ לחברות וארגונים

תכנית עסקית וייעוץ פיננסי – צעד נכון ומשתלם לצמיחת העסק שלכם

תכנית עסקית טובה תורמת להגדלת המחזור והרווחיות של העסק באמצעות פיתוח עסקי, הגדלת הכנסות וצמצום הוצאות. צמיחה עסקית מחייבת התאמת תכנית באופן אישי לצרכי ואופי העסק וכן היא מושפעת מהיכולות הפיננסיות של העסק. ייעוץ איכותי יזהה מהן הפעולות אשר יש לנקוט בהן כדוגמת תמחור מחדש או העלאת מחירים, השקעה בשיווק, ניצול מיטבי של מרכזי רווח ועוד.

X2Y יועצים היא חברה וותיקה ומובילה בתחום הייעוץ העסקי. אנו מספקי שירותים מגוונים בתחומי: ייעוץ לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי/פיננסי/כלכלי ועוד. עם ניסיון של למעלה מ -15 שנים בתחום, אנו שואפים להעניק לעסקים את הכלים והיכולת להפיק מעצמם את המקסימום, לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם ולייצר צמיחה ורווחיות.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon