דף הבית / מאמרים / שיפור תוצאות המכירות דרך שיווק יעיל
רוצה לדעת עוד?
צפו בהמלצות
תאריך כתיבה: 19/09/2016 | שם כותב: דוד שוורץ | זמן קריאה: < 1דקה
עסקים רבים זקוקים להגדלת מחזורי המכירה לא רק כדי לשרוד ולהישאר על המפה העסקית אלא גם על מנת להתחיל ולקצור רווחים מהעסק ומהחברה בהם הם משקיעים את רוב כספם ומרצם.
הגדלת מחזורי מכירה מתבצעת בדרך כלל על ידי שכירת ייעוץ עסקי המלווה בייעוץ אסטרטגי המתחיל באבחון העסק ובדיקה שתפקידה לסרוק את הדרכים שבהן יכול העסק לנצל את הפוטנציאל שלו במלאו.
היועץ העסקי מבצע אבחון לעסק ובו מגוון דרכים להגדלת מחזורי המכירה שהדרכים יכולות להיות כדלהלן:
שיתופי פעולות עם חברות חיצוניות:
שיתופי פעולה בין חברות שונות עוזר להגדלת מחזורי מכירות בצורה טובה משום שקיימת סינרגיה בין שתי חברות העוסקות בשיתוף פעולה ביציאה בקמפיין פרסומי במידה ויוצאים במסע פרסום כלשהו, עוזר לייצב מצב כלכלי רעוע, מסייע לחזק מוניטין ומחזק את המותג.
שיתופי פעולה שונים בין חברות ועסקים ניתן לראות בהקמת דוכנים משותפים, בהקמת מתחמים בימים פתוחים, כנסים ומסיבות, בהשקת מותגים, ביציאה של מוצר חדש אל השוק ובהחדרת טכנולוגיה חדשה אל קהל יעד ספציפי.
אימון עסקי ומיתוג מחדש
בנוסף לשיתופי פעולה בהם יכול היועץ העסקי לסייע בהגדלת מחזורי מכירה, נעשים גם על ידי אימון עסקי ומיתוג מחדש של העסק. המיתוג מתמקד בבידול העסק מהמתחרים, מיצוב העסק מול הקהל, ביצירת מועדון לקוחות, בבניית מותג חזק, יצירת טון ייחודי ומנצח והתמקדות בחוזקות תוך טשטוש החולשות של העסק ומציאת הזדמנויות מכירה נוספות.
חברת X2Y ממליצה על הגדלת מחזורי מכירה דרך ייעוץ אסטרטגי וייעוץ אישי למנהלים תוך שיתופי פעולה ומציאת הזדמנויות עסקיות בכל זמן.