ייעוץ עסקי שיווקי

כדי לקבל ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי אתם צריכים קודם כל לרצות. כל כמה שידחק בכם רואה החשבון, תצטרכו הרבה מוטיבציה כדי להגדיל את שורת הרווח כי לעתים התהליך כרוך בשינויים כואבים באופן הניהול, בכוח האדם, בתעדוף ההוצאות השונות ועוד. מוכנים לזה? אם כן, מומחי חברת x2y – יעוץ שיווקי לעסקים שרוצים יותר!

ייעוץ עסקי

תלויים זה בזה: שילוב של ייעוץ עסקי ופיתוח עסקי מבטיח הצלחה

הדרך הזו תהיה קשה, לא נכחיש, אך כשלניסיון ולידע שלנו יצטרף רצונכם הנחוש – התוצאות יגיעו. בתחילה, נכיר אתכם מהיסוד כדי לבנות עבורכם תוכנית ייעול רב-שלבית, מתוך ראייה ארוכת-טווח של יעדיכם העסקיים. מכאן ואילך, ניצמד אליכם בכל שלב להכוונה ולעצה, כשלנגד עינינו מטרה אחת ויחידה: איזון כלכלי ובניית תשתית להגדלת רווחים.

ייעוץ עסקי שיווקי זה תהליך שמצריך סבלנות מצדכם, כי רק בתהליך סדור ומובנה שמתחיל בזיהוי דקדקני של הצרכים והליקויים, נוכל לאתר את נקודות התורפה בעסק ובהתאם לקבוע את סדר העדיפויות – באילו למקד את מאמצי הייעול הראשוניים ואת אילו ניתן לדחות כדי להיערך להן מקצועית. וכל זאת, כמובן, תוך התחשבות באילוצי כוח-האדם ובמצב הפיננסי של העסק בכל נקודת-זמן לאורך התהליך.

פיתוח עסקי מוצלח עם יועץ עסקי מקצועי

ייעוץ עסקי שיווקי

כך או כך, בין שתבקשו שירותי ייעוץ עסקי לצורך היחלצות מהפסדים ובין לשם הגדלת רווחים וצמיחה, אנחנו בחברת x2y נשמח לגייס למענכם את מיטב היועצים ולהקדיש לכם את כל הזמן הדרוש – עד למהפך. בואו ניפגש על כוס קפה ונדבר. רבים מלקוחותינו מודים בדיעבד שבתחילה הם הגיעו אלינו רק כדי לשמוע – ומודים לנו עד היום על הצלחתם.

למידע נוסף השאירו פרטים באמצעות הטופס

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon