ייעוץ לעסקים קטנים

בעל עסק קטן? חשוב בגדול!
אנחנו, בחברת x2y, נוביל אותך להצלחה

ב- x2y אנו מרכזים את הידע והניסיון המקצועי שלנו, על מנת ללוות אותך בכל תחומי ניהול העסק הקטן. אנו בחברת x2y יודעים להביא את תורת הניהול הקיימת בעסקים גדולים וליישמה בעסקים קטנים ובינוניים.

תהליך הייעוץ והליווי לעסקים קטנים ב- x2y כולל

  • בנייה ויישום מתודולוגיה ניהולית-ארגונית
  • גיבוש תרבות ארגונית בריאה
  • שיטות ניהול מתקדמות
  • גיוס כוח אדם, ניהול והנעת עובדים
  • הטמעת מערכות מידע
  • ניהול מערך השיווק והמכירות, הכולל פרסום אפקטיבי
  • אימון מנהלים ועובדים

אנחנו ב- x2y מציעים ייעוץ מקיף לעסקים קטנים בתחומים הבאים:

  • ייעוץ שיווקי
  • ניהול פיננסי
  • ייעוץ ארגוני
  • ייעוץ אסטרטגי

אנחנו ב- x2y מאמינים שייעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא הצעד הנכון עבור בעל עסק הרואה את הצלחת החברה כערך עליון. יועץ-מומחה מטעמנו לעסקים קטנים ובינוניים ילווה את החברה שלך ויעניק נקודת מבט חיצונית, מושכלת ופרקטית.

לקבלת ייעוץ להתנהלות נכונה לעסק קטן – פנה אלינו כעת לקביעת פגישה !

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

הרבה סיבות גורמות לכך שעסקים קטנים לא מחזיקים מעמד, חלק ניכר מהסיבות קשורות בניהול לא נכון ובתכנון רעוע ולא מוקפד. אנשים רבים פותחים עסקים ללא ניסיון ולא תמיד מבינים שיש כללים מאוד חשובים לפתיחת עסק שיכולים להוות מפתח לכישלון או הצלחה.

לכן, חשוב במיוחד בתחילתו של כל עסק לשכור את שירותיו של יועץ עסקי המתמחה בתחום ייעוץ לעסקים קטנים. יועץ לעסק קטן הוא האדם המהימן שיעניק לכם ייעוץ עסקי טוב ומקצועי שמכיל בתוכו גם ייעוץ כלכלי, שיווקי וניהולי ויגרום לעסק שלכם לחתור לצמיחה כלכלית כבר מתחילת פועלו.

ייעוץ לעסקים קטנים נוגע בכל תחומי העסק וביניהם: ייעוץ שיווקי, כלכלי / פיננסי, ארגוני, אסטרטגי, מכירתי ועוד. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא הצעד הנכון עבור בעל עסק הרואה את הצלחת החברה כערך עליון. יועץ לעסקים קטנים ובינוניים ילווה את החברה ויעניק נקודת מבט חיצונית, מושכלת ופרקטית.

ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים עם חברת ייעוץ

למי מתאים ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ?

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מתאים לכל עסק קטן המבקש לשפר את ההתנהלות העסקית שלו, להגדיל מחזורי מכירות ולהתנהל טוב יותר. עסקים קטנים מתנהלים בדרך כלל ללא דוקטרינה מסודרת או ללא שיטה מוכחת. במסגרת ייעוץ לעסקים קטנים ניתן לבחון את ההתנהלות העסקית הקיימת ולהציע התנהלות מסודרת, ושיטתית כזו המונהגת גם בעסקים גדולים ומוכרים.

לטעמי, כמעט לכל עסק קטן מתאים ייעוץ לעסקים קטנים שכן יועץ מנוסה שהתנסה בייעוץ לעסקים קטנים בעבר יוכל לתרום תרומה כלשהיא קטנה או גדולה, תלוי עד כמה היא נדרשת.

כל בעל העסק קטן שמרגיש שהעסק שלו יכול להתנהל טוב יותר הן מבחינת הניהול הכללי והן מבחינת ניהול כוח האדם, ניהול המכירות והשיווק או הפרסום רצוי שייעזר בייעוץ עסקי לעסקים קטנים.

ברור כי בעל העסק או עובדיו הנמצאים בתוך שגרת עשייה לא יכולים לראות את התמונה העסקית הכוללת מבחוץ, את המקומות בהם ייעוץ שכזה יכול לאתר בעיות ולפתור אותן.

מדוע עסקים קטנים צריכים ייעוץ עסקי

כשאדם פותח עסק לראשונה בחייו, הוא לא תמיד יודע כיצד לחשוב אסטרטגית וזה כלל חשוב מאוד כבר בהתחלה. מחשבה אסטרטגית יכולה לחסוך הרבה טעויות בהמשך. יש נטייה לקנות כל דבר חדש לעסק כבר בהתחלה ולאבזר אותו בכל מה שנראה לנו חשוב. אך כל אלה מחייבים שיקול דעת ואסטרטגיה, וגם פרספקטיבה. כי ההשקעה הכלכלית על ההתחלה לא תמיד נכונה ויכולה גם להזיק לעסק.

כאן נכנס למעשה תפקידו של יועץ עסקי המתמחה בתחום ייעוץ עסקי לעסקים קטנים. יועץ חיצוני הוא האדם הנכון שיוכל לסייע לעסק לפעול באופן הנכון ובצורה הדרגתית באמצעות ייעוץ לעסקים קטנים הכולל הטמעה של עקרונות חשובים ומאוד משמעותיים להצלחה של העסק.

יועץ עסקי לעסקים קטנים

ההבדל בין תהליך ייעוץ עסקי בעסק קטן לגדול

לרוב, בעסקים קטנים כדאי לשכור את שירותיו של יועץ עסקי לעסקים קטנים בהתחלה על מנת לקבל את הסיוע הנדרש בתכנון ובאסטרטגיה להמשך תפקוד העסק ובמידת הצורך לפנות אליו שוב לקבלת סיוע. בעסקים גדולים היועץ העסקי הוא תמידי והוא חלק מהסגל של החברה או בית העסק הגדולים.

על מנת שעסק גדול, שמכיל הרבה עובדים, ישרוד ואף יצליח וישגשג חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי שיידע לתפעל את כל המחלקות ולמקסם את עבודתן ולהיות עם יד על הדופק תמיד שהעסק פועל ומתפקד כנדרש.

כיצד מתבצע ייעוץ עסקי לעסק קטן?

ייעוץ עסקי לעסק קטן מתבצע באמצעות שיטה X2Y, שיטה מוכחת מזה 14 שנה. לשיטה זו מספר שלבים והיא בנויה באופן שבו מתקיימת בחינה מעמיקה של מצב העסק כפי שהוא ולאחר מכן פיתרון לכלל הבעיות והאתגרים.

כשבעל עסק פונה אלי ומתעניין בייעוץ לעסקים קטנים אני לפני הכול שואל אותו למה פנית אלי ומדוע דווקא עכשיו. תשובות לשאלות אלה ממקדות את בעל העסק ולרוב בהן עולה הקושי העיקרי בניהול העסק כפי שבעל העסק חווה אותו.

למשל במקרים מסוימים התשובה לשאלה מדוע פנית דווקא עכשיו לייעוץ לעסקים קטנים ? תשובתו של בעל העסק היא שהוא לא מסתדר עם הכסף, שלמרות שהוא עובד מבוקר עד ליל הוא תמיד נאלץ להביא כסף, להלוות ושהוא נמצא במצב במרדף בלתי פוסק.

במקרה זה ייתכן שהבעיה היא בניהול נכון של תזרים מזומנים. במקרים אחרים בעל העסק חש שההכנסה כפי שהיא בעת הפנייה לא מספיקה ולמרות שמצב העסק "בסדר" בסה"כ הוא מרגיש שהוא צריך לייצר יותר ולהרוויח יותר.

במקרה זה הסיבה יכולה להיות התנהלות בינונית במכירות או בשיווק.עם אבחון הבעיה או הבעיות במסגרת תהליך של ייעוץ לעסקים קטנים אנו ניגשים למתן פתרונות ולטיוב מצב קיים.

ייעוץ כלכלי ופיננסי לעסקים קטנים

בתוך תהליך ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים ניתן גם ייעוץ שהוא נקודתי בנושא הפיננסי ותזרים של המזומנים של העסק. מדובר בנושא חשוב שכל בעל עסק חייב להכיר ולדעת כיצד הוא עובד הכי נכון כיוון שאם המצב הפיננסי של העסק לא יתנהל כשורה העסק יכול רק להידרדר במהרה עד לפשיטת רגל.

ייעוץ ניהולי בעסק קטן

ייעוץ ניהול בעסק הוא ייעוץ שמעביר ומטמיע את כל הכללים החשובים שמתחילים כבר מעמדת הניהול, שהוא בעל העסק ואחראי על תפקודו ועל כלל העובדים. הייעוץ הניהולי מטרתו ליצור ייעול נכון אצל העובדים, להבין כיצד לצמצם בעלויות ואיך לעמוד לאורך כל הדרך בתכנון של העסק שנרקם בהקמת העסק.

ייעוץ לעסק קטן ובינוני

מהן התוצאות הצפויות לעסק?

התוצאות הצפיות לעסק בעקבות ייעוץ לעסקים קטנים הן דרמטיות. נתחיל בשורה התחתונה העסק צפוי להגדיל מחזורי מכירות וכפועל יוצא את הרווחיות. העסק צפוי כמו כן להתנהל בצורה מקצועית יותר בכל אחד מתחומי העסק ובכלל זאת בניהול העסק באופן כללי, בניהול המכירות, השיווק, כ"א והפרסום.


ניקח למשל את נושא המכירות. בעסק בו בוצע תהליך מסודר של ייעוץ לעסקים קטנים סביר להניח שהעסק יתנהל מרגע ביצוע התהליך ואילך באמצעות תוכנת CRM. באמצעותה ידע בעל העסק או מי שמונה להיות מנהל המכירות או אחראי צוות המכירות כמה לידים מתקבלים בכל יום כתוצאה מקמפיין שיווקי כזה או אחר.

כמו כן ידע אותו גורם מנהל איך מתפקדים אנשי המכירות, האם הם עונים במהירות לכל הפניות, האם הם מבצעים פולו אפ בצורה מיטבית ומה הם אחוזי הסגירה. בין אם מדובר על עסקים בכלל או בייעוץ לעסקים קטנים על המכירות בכל עסק להתנהל בצורה מקצועית ומדויקת כזו שתביא מקסימום תוצאות לבעליו.

למה חשוב להיעזר ביועץ עסקי לעסקים קטנים?

לפני הכול למה חשוב להיעזר ביועץ עסקי ? יועץ עסקי, כל שכן כזה המתמחה בייעוץ לעסקים קטנים ראה בחייו עשרות אם לא מאות עסקים. הוא יודע מה עובד ומה לא ויודע לזהות "חריקות" או מצבים בהם הדברים לא מתנהלים כפי שצריך. הוא יודע לזהות יכולות ניהול בינוניות של בעל העסק ולטייב אותן, מוטיבציה ירודה של אנשי המכירות או חוסר מקצועיות, להצביע על בעיות ולתקן אותן.

כאשר מדובר על עסקים קטנים נדרשת מיומנות מיוחדת שכן, בעוד שבעסקים מבוססים וגדולים ניתן לגייס מנהל שיווק שינהל פעילות זו אחרת או מנהל מכירות שיבצע את עבודתו, כאשר מדובר בייעוץ עסקי לעסקים קטנים חשוב להבין איך ניתן להכיל חוקים והגדרות תפקידים, שיטות ניהול מתקדמות ושיטות בקרה אפקטיביות במקומות בהם המשאבים מוגבלים, עובד אחד נדרש לבצע מספר תפקידים, נדרשת מחשבה יצירתית בתחומי השיווק והמכירות וידע רב על מנת למקסם את הפוטנציאל.

כיצד ייעוץ לעסקים קטנים יכול למנף את העסק שלך?

ייעוץ לעסקים קטנים יכול למנף עסקים בכמה אופנים. ראשית הוא יכול וצריך להקנות לבעל העסק יכולות ניהול טובות יותר. בעל העסק ילמד במסגרת זו להסתכל על העסק שלו טקטית – הפעולות שיש לבצע כאן ועכשיו לטובת התנהלות מיטבית וכן לנהל את העסק שלו בצורה אסטרטגית וזו תוך כדי בחינה מתמדת של השוק והסביבה התחרותית בה פועל העסק.

במסגרת פעילות של ייעוץ לעסקים קטנים יבין בעל העסק מה הבידול המקצועי שלו ואיך הוא יכול וצריך באמצעותו להשיג עוד ועוד לקוחות. בנוסף במסגרת זו יתקיים תהליך של פיתוח עסקי מה שיוכל לפתוח עבור העסק שווקים חדשים וחשיפה לקהלים נוספים.

ליווי עסקי עם חברה לייעוץ עסקי

ייעוץ לעסקים קטנים מעניק ליווי שהוא לאורך כל זמן שהעסק מתפקד. זה לא אומר שהייעוץ ניתן כל יום, אבל מדי כמה חודשים או שנים יש חזרה ליועץ על מנת לבדוק יחד שהכול מתנהל כשורה ואם לאו אז איך ניתן לייעל את העסק ולהעניק לו 'בוסט' נוסף להצלחה. ליווי עסקי לעסקים קטנים הוא מפתח להצלחה ומומלץ לקבל את הסיוע הזה, שהרי לטווח הארוך הוא לא רק יחסוך הרבה כסף הוא יגדיל את התשואה וימקסם רווחים.

ייעוץ לעסק קטן

x2y – ייעוץ לעסקים קטנים

אנו חברת x2y ייעוץ לעסקים קטנים, העוסקת בתחום הכלכלי והאסטרטגי. תוך כדי התהליך אנו בונים תכנית פעולה פרטנית הנוגעת ומתייחסת לכל גורם המרכיב את הארגון. אנו מאמינים שתהליך סדור ומובנה הוא הפתרון המיוחל להבראת ושיפור התנהלות העסקית ויחד עם ההנהלה ננווט את העסק אל הדרך להצלחה.

צרו קשר לפגישת ייעוץ ראשונה חינם כבר היום!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon