איך להגדיל מכירות בעסק?

בעסקים הקיימים מזה זמן ובמיוחד בעסקים ותיקים מושרשת התנהלות החוזרת על עצמה והמביאה תוצאות דומות מבחינת נתוני המכירות. כיום כאשר ברור ללא צל של ספק שהתנהלות אחרת, טובה יותר תביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בעלי עסקים רבים מבקשים לדעת איך להגדיל מכירות בעסק והתשובה לכך היא השכרת מומחה בתחום ייעוץ עסקי שיווקי.

קביעת מטרות דרך ייעוץ עסקי שיווקי

בתחילה חשוב להגדיר מטרות ולהבין בכמה אנו מעוניינים להגדיל את המכירות וכיצד אנו מגדילים את המכירות ללקוחות הקבועים בעסק וכיצד אנו מגייסים לקוחות חדשים. הגדלת מכירות ללקוחת קיימים נעשית בדרך כלל על ידי טקטיקות כגון: מבצעים, הקמת מועדון לקוחות, קיום מכירות מיוחדות, ומגוון פעולות שיווקיות שונות.

הגדלת מכירות בעסק

ניתוח המכירות

כדי לבצע ניתוח שיטות מכירה יש לבדוק אילו מוצרים פופולאריים יותר בקרב הקונים ואילו מוצרים פחות. בנוסף יש לבדוק אילו מוצרים משתלבים יותר אחד עם השני וכיצד ניתן להציע אותם יחדיו ובכך להגדיל את המכירה. בנוסף חשוב לבחון כיצד משלבים מבצעים ומוצרי קופה ואיך פונים ללקוח בצורה נכונה על מנת להגדיל את המכירה מבלי להרתיע את הלקוח.

למידע נוסף אודות הגדלת מחזור מכירות

מכירת מוצרים בחכמה

כדי להגדיל את המכירות את המוצרים הנמכרים ביותר יש למקם בחנות בחכמה כמו במדפים הבולטים או להציגם במקומות שונים בחנות. את המוצרים הפחות נמכרים יש להציע במבצע או במכירת חיסול – בצורה זאת תוכלו למכור נכון יותר ולהפיק מקסימום רווח מהמוצרים שלכם.

מחלקת שיווק

מחלקת שיווק היא מחלקה חשובה לא פחות שתפקידה להביא את הלקוחות שלכם אל העסק. המחלקה עליה לפעול בכל זמן על ידי אסטרטגיות מכירה שניתנות על ידי אימון עסקי וייעוץ עסקי שיווקי לצוות.

המחלקה פועלת בכל הנוגע לפרסום, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מכירות, שימור לקוחות, תפעול המוכרים ועוד ולכן חשוב כי מחלקת השיווק תהיה מחלקה עשויה ללא רבב.

רוצים לדעת עוד על הגדלת מכירות רוצים ייעוץ שיווקי עסקי?

X2Y מומחים בהגדלת מכירות ובשיפור תוצאות עסקיות, לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים באמצעות הטופס

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon