איך לבחור יועץ עסקי?

העסק נקלע לבעיות? הצבתם לעצמכם יעדים שאתם לא מצליחים לעמוד בהם? אתם רואים את המתחרים מתקדמים וצוברים לקוחות בעוד אתם חשים שאתם דורכים במקום ואף צועדים ברוורס? אתם זקוקים לשירותיה המסורים של חברה המתמחה בתחום ייעוץ עסקי. אך השאלה היא איך בוחרים יועץ עסקי טוב?

למה לדבר באוויר אם אפשר להראות על רטוב מה עושה חברת X2Y ייעוץ עסקי ואיך היא עושה את זה כל כך טוב. מטרתה של החברה בהגיעה לעסק מסוים המבקש את שירותיה, היא קודם כל להתבונן על כל מערכי החברה, מרמת המנהל ועד לעובד הפשוט, ולאבחן את ליקויי העסק וכיצד הוא פועל לא נכון ביחס למתחרים, וביחס למצופה מחברה שרוצה להוביל בענף הספציפי.

איך לבחור יועץ עסקי מומחה?

זו התשובה לשאלה איך לבחור יועץ עסקי

אז איך בוחרים יועץ עסקי? יועץ עסקי מעולה יודע לזהות את הבעיות, ודואג להיפגש באופן קבוע עם מנהלי ובעלי העסק, ולהתוות בפניהם את הדרך להצלחה, תוך הקניית כלים רלוונטיים. הדבר כולל בניית אסטרטגיה, מבנה תקציבי נכון בניית תוכנית עסקית לשנים קדימה. מעבר לכך – הענקת אימונים עסקיים וייעוץ ארגוני נכון וממוקד מטרה.

למעשה, X2Y יועצים דואגת לכסות את כל השטח של העסק, לעבור על כל פרט שמאט את הארגון, ולגרום לו לנוע בחופשיות אל עבר ההצלחה הגדולה.

למידע נוסף אודות שירותינו:

ייעוץ עסקי | ייעוץ לעסקים קטנים | אימון עסקי | ייעוץ פיננסי | פיתוח עסקי

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה ללא התחייבות!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon