איך ליצור חווית לקוח שתגרום ללקוחות שלכם לעבוד בשבילך

הגדרת חוויית הלקוח – היא מתן שירות לקוחות באופן איכותי וטוב במיוחד וזאת על מנת לשפר את הרווחיות של העסק ליצור לקוחות חדשים וממליצים עליכם ובכך הם נעשים עובדים עבורכם.

הנהלת העסק או החברה היא זו שמבצעת את חוויית הלקוח כהחלטה ניהולית שמבוססת לרוב על הרצון של המנהלים להוביל לשירות שמוביל למקצועיות ויחסי אנוש הכי טובים שניתן לקבל.

יצירת חווית לקוח

חווית לקוח

חווית לקוח טובה, כוללת בתוכה רק רגשות חיוביים, יעילים, נעימים שמעניקים פינוק לכל לקוח שנמצא בתהליך רכישה של מוצר או באמצע קבלת שירות מחברה. חווית הלקוח באופן כללי היא מכלול של רגשות בעת רכישה של הלקוח מחברה מסוימת במהלך תהליך שכולל את הרכישה, את השירות, ובסוף, את התשלום, וגם את השירות שלאחר מכירה. חווית לקוח כוללת בתוכה הפתעות נעימות, כמו תקשורת נעימה במיוחד, העדר בעיות, היענות מידית, זמן המתנה קצר, אנשי מקצוע מקצועיים ושירותים, מענה אישי ואנושי, שקיפות ועוד פרמטרים שגורמים ללקוח לתענוג צרוף ובקבלת שירות המעולה.

מה צריך על מנת לקבל חווית לקוח טובה ושהלקוח יעבוד עבורך?

השירות שהלקוח מקבל למעשה מורכב מהמוצר הגרעיני ומהמעטפת של השירות שמקבילה למוצר. חשוב לפעול בו זמנית על מנת ליצור תהליך פסיכולוגי נעים וחיובי שיוביל את הלקוח לתחושה חיובית ונעימה. לקוח שמבצע רכישה וקניה יעדיף לקבל מוצר ממקום שיש לו חוויה טובה ונעימה. גם כשמדובר בלקוח שהוא עסקי וגם בלקוח פרטי. ההנאה שלו, הקנייה והרכישה של כל מוצר משולבת בתוך המוצר, בהתקנה שלו בהתאמה ובתפעול שלו – כל זה נכלל בתוך חווית לקוח.

סיבה נוספת למתן שירות איכותי ושירות טוב במיוחד. היא החלטה של הדרג המנהלי. ארגונים וחברות רבות מחליטות שהשירות חייב להיות מעולה ולא להסתפק במילה – בסדר. רוב הלקוחות שלה יקבלו את החוויה הכי טובה שניתן לקבל. לעתים מהמחשבה שהלקוח הוא גם עובד בדרך עקיפה בשביל החברה בכך שהוא ממליץ הלאה ומספר על החוויה המיוחדת שחווה ברכישה של מוצר או מוצרים וכך הוא מעביר מפה לאוזן את ההמלצות שלו ומצליח לשוק את החברה והמוצר שרכש בכל מקום. זה יכול להיות חברה שמוכרת רהיטים או שירותי רפואה או יצרנית דלתות וכו. הנהלת הארגון מקבלת החלטה שהלקוח אמור להיות זה שנהנה מהחוויה ומהשירות והמוצר. וכך מתחילה לה שרשרת של חוויה ללקוח.

עוד חשוב לזכור שחלק מהחלטות של ההנהלה מתקבלות כשאחד מהמנהלים קיבל בעצמו שירות מעולה אצל מתחרה שלו והוא מרגיש שהוא חייב שכך יהיה אצלו! אותו מנהל מספר לכל מי שעובד אתו ולחבריו על החוויה הטובה שהייתה לו והוא דורש לשכפל אותה אצלו בחברה.

שיפור שירות לקוחות זאת אומנות וצריך לדעת להיות קשובים מאוד ללקוחות שלנו על מנת להצליח במשימה!

שיפור שירות הלקוחות

חוויה שמאפשרת ללקוח לעבוד אצלך ולהגדיל את הרווחיות של העסק

כך, בהתאמה, התוצר של שירות איכותי וטוב במיוחד וחוויה של לקוח, היא מרשימה מאוד. ויש לה יתרונות ואפשרות לגידול של החברה והעסק בשיפור הקשר האישי, במסוגלות לספוג טעויות ותקלות, גידול בכמות המכירות אל מול אותו לקוח, בקבלה של מחירים שהם גבוהים יותר מהמתחרים לאור השירות המעולה שמקבלים, הפיכה של הלקוחות ללקוחות שממליצים ועוד ועוד.

רוצים לדעת עוד בנוגע לשיפור חווית לקוח? פנו עכשיו ל-x2y יועצים ותוכלו למנף את שירות הלקוחות שלכם. למידע נוסף אודות שירותי החברה

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon