השלבים בבחירת מאמן עסקי

אימון לעסקים הינו מסלול קאוצ'ינג ייעודי המותאם לבעלי עסקים, יזמים, מנהלים ובעלי תפקידים בכירים בחברות וארגונים. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לבחירת מאמנים עסקיים העוסקים ומתמחים במתן שירותי אימון לעסקים.

אימון לעסקים

שלבים בבחירת מאמן עסקי

עוד טרם פנייתכם היזומה למאמן עסקי כזה או אחר, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להגדיר לעצמו מהי מטרת האימון: האם מדובר באימון עסקי המיועד לצרכי תכנון נכון ויעיל יותר של הזמן, האם מדובר באימון עסקי לצרכי פיתוח מיומנויות ניהול, האם מדובר באימון עסקי למטרות העצמה אישית וכדומה. לאחר מכן, בהתאם למטרת האימון הכללית אותה הצבתם בפניכם, אנו ממליצים לכם לפעול לאיתור מאמנים עסקיים בעלי ניסיון מעשי נרחב בתחום האימון העסקי בכלל ובתחום האימון הנדרש לכם בפרט. שימו לב שקיים הבדל מהותי בין אימון לעסקים המיועד לאנשי עסקים ויזמים לבין אימון אישי למנהלים.

ייעוץ לעסקים קטנים

טיפים מעשיים לבחירת מאמן עסקי

אחד מהפרמטרים המרכזיים לבחירת מאמן עסקי הינו נושא רמת ההכשרה העומדת לרשותו ולכן אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של המאמנים העסקיים בעלי ההכשרה המקצועית בתחום. מאמנים אלו מחזיקים בתעודת מאמן מטעם בית ספר כזה או אחר למקצועות האימון האישי. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק את נושא הניסיון המעשי העומד לרשות הקאוצ'ר בתחום האימון האישי בכלל ובתחום האימון העסקי בפרט. במקביל, אנו ממליצים לכם לבדוק את הידע המקצועי העומד לרשות הקאוצ'ר בהתאם למטרה שלשמה אתם פונים לאימון עסקי (ניהול זמן, פיתוח מיומנויות ניהול וכדומה).

מכיוון שתהליכי האימון העסקי הינם תהליכים פרטניים המתקיימים אחד על אחד (מאמן ומתאמן), חשוב לבדוק את נושא הכימיה הנוצרת ביניכם לבין המאמן העסקי ולכן אנו ממליצים לכם לקיים מספר פגישות ייעוץ מקדימות עם מספר מאמנים עסקים העוסקים ומתמחים בתחום בהתאם לטיפ המופיע בפסקה הקודמת.

במהלך פגישות הייעוץ המקדימות, אנו ממליצים לכם לבחון את הטכניקות המקצועיות המוצעות לכם על ידי המאמן לצרכי קיומם של מפגשי אימון עסקיים. ברוב המקרים, מומלץ לבחור מאמן עסקי בעלי רקע מעשי בתחום הייעוץ העסקי וזאת מכיוון שכל יועץ עסקי בעל מוניטין וניסיון מוכח בתחום יכול לסייע לכם רבות בשלבים המתקדמים יותר של האימון העסקי בהם תדרשו לנקוט פעולות ולקבל החלטות עסקיות המבוססות על מערכת שיקולים המותאמת לצרכים ולאתגרים העסקיים עימם אתם מתמודדים.

כמו כן, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם אנשי עסקים הנמנים על לקוחותיו של המאמן העסקי (בעבר ובהווה) וזאת על מנת לקבל מהם חוות דעת עניינית בנוגע לשביעות רצונם מתהליכי האימון העסקי אותם הם חוו ועברו. את תהליך האימון העסקי אנו ממליצים לכם להתחיל רק לאחר שפעלתם בהתאם לכל אחת מההמלצות המופיעות לעיל ורק לאחר שאתם מרגישים בטוחים ושלמים עם זהותו של המאמן העסקי בו בחרתם.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon