חיפוש המלצה על יועץ עסקי

אפשר למצוא לא מעט ארגונים, חברות או עסקים קטנים וגדולים שנמנעים מלקחת ייעוץ עסקי, ארגוני או אסטרטגי. הסיבה המרכזית היא לאו דווקא יוהרה או התנשאות וגם לא חוסר מודעות לכך שהתנהלותם העסקית לוקה בחסר. לפעמים זו פשוט חוסר האמונה ביועץ העסקי.

למרות שישנם יועצים, מסוגים שונים, שקשה לסמוך על שיקול דעתם – בעיקר כי התחושה היא שהם מבינים במאזנים כלכליים, אך פחות בהבנת התנהלותו של ארגון – הייעוץ העסקי והארגוני התפתח מאוד במהלך השנים האחרונות וחבל להפסיד את המדע, השיטה וההבנה שהתחום מציע.

המלצה על יועץ עסקי

מה יגרום לעסק שלך להיות מנצח?

התנהלות עסקית נכונה אינה מסתכמת רק במאזן כלכלי. ישנם עוד תחומים רבים שניתנים לטיפול ושיפור ומסוגלים לשנות את גורלו של העסק לטובה. X2Y מאמינים שייעוץ עסקי נכון הוא קודם כל הקנייה של שיטה ודרך לחברה.

הייעוץ הוא תהליך המתחיל בפגישה ראשונה וחשובה מאין כמותה בה מזהים היועצים את צרכי העסק. אחרי זיהוי הצרכים, ישנו שלב זיהוי הליקויים. העובדים והמחלקות השונות עוברים בדיקה, בה מתגלה היכן ישנם כשלים. כך ניתן לעבור לשלב הבא שבו נבנית תוכנית עם יעדים שנתיים – תוך גיבוי ומפגש שבועיים של צוות היועצים עם מנהלי הארגון.

מחפש יועץ עסקי אך לא משוכנע שהוא הכרחי? קיבלת המלצה על יועץ עסקי אבל אתה לא בטוח שכדאי? X2y מעניקים שירותי ייעוץ עסקי מוכחים מהצפון ועד למרכז.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon