ככה תשיגו גידול מתמשך בתזרים המזומנים בעסק

ייעוץ תזרים הוא הכלי שמשחק תפקיד ראשי בכל עסק מצליח. ניהול תזרים מזומנים, הוא למעשה אחד מהכלים הבסיסיים של כל עסק או חברה.
בדרך של ניהול תזרים מזומנים טוב ונכון והגדלה שלו, ניתן יהיה להבטיח, כי עסק יצליח להיות מאוד רווחי ולא יתעוררו ענייני תזרים מול הבנק, ולא ייקלע לחובות.

ניהול תזרים מזומנים בעסק

תזרים נכון, יכול להבטיח תזרים מאורגן ומוגן ושיהיה ניתן לצפות מראש כל בעיה שיכולה לצוץ בעסק, באמצעות תזרים נכון תוכלו להעניק פתרון טוב ונכון בעת הצורך, וכך גם תשיגו גידול שגדל כל העת בתזרים המזומנים שבעסק. בעל מקצוע מיומן ומנוסה יכול לעזור לבעלי עסקים רבים להגדיל את הרווח שלהם על ידי צמיחה וגידול עסקי.

פעולה הכרחית לגידול מתמשך – ניהול דו"ח

בכל עסק צריך לנהל דו"ח של רווח הפסד בתקופה שונה שהיא קשורה לעסק, ניהול דו"ח מסוג זה, מאפשר לעסק לראות אם קיים גידול ברווח ואם נראה כי יש טעות, אפשר יהיה לתקן ולהפיק מכך לקח. תזרים מזומנים, למעשה יערוך פריטה של כל התקבולים והתשלומים שקיימים בעסק, על פי סיווג שהוא שונה. אפשר לעשות בדיקה ולראות אם העסק עומד בהתחייבויות ובמסגרת האשראי ובהתאם לזאת להיערך בעת הצורך.

למידע נוסף אודות ייעוץ כלכלי לעסקים

לשם מה צריך ייעוץ תזרים?

הרבה עסקים מתקשים בניהול תזרים של העסק ופונים לאיש מקצוע שיסייע להם על מנת לשפר את תזרים המזומנים של העסק. תזרים מזומנים נכון צריך לדאוג שיהיה מספיק "אוויר לנשימה", אחת השיטות היא לבקש מכל ספק וספק, כדי לייעל את תנאי התשלום, להגיע להסדר כגון: עלות נמוכה יותר, מול התחייבות של בעל העסק לרכישה לטווח ארוך. יועץ עסקי ופיננסי גם יגלה לכם דברים שלא ידעתם על קיומם כלל, כמו לדוגמא, סחורה שנמצאת שכובה זמן מה במחסן, היא סתם מונחת שם והיא יכולה לפגוע בתזרים, ניתן בעזרתה לייעל את המלאי ולהיפטר ממנה לפי המחזוריות של הפריטים שיש בעסק.

ביטוח אשראי לעסקים

חברות ועסקים העוסקים ביבוא של סחורות מארצות שונות בעולם לישראל בפרט ועסקים המבצעים עסקאות בשווי כלכלי גבוה, עלולים להגיע לתזרים מזומנים בעל רמת סיכון גבוהה במידה ולקוחותיהם דוחים תשלום ממגוון סיבות כגון חדלות פירעון וחובות אבודים. לכן קיים המושג ביטוח אשראי, ביטוח זה מבטח את העסק ומגן על התזרים שלו כנגד הפסדים פוטנציאליים שנובעים מאי תשלום של לקוחותיהם מרחבי העולם.

לחשב ולפעול כל הזמן על מנת להגדיל את התזרים

חלק גדול שתקבלו בייעוץ תזרים המזומנים שלכם, יהיה חישוב טוב ונבון של כל הוצאה צפויה אל מול הכנסה ורווח. כך שניתן להסתמך רבעון בשנה אל מול שנה שעברה. כך גם ניתן לצפות מראש, את התקופה הכי קשה ולהיות ערוכים לה עוד לפני שהיא מגיעה.

ייעוץ תזרים מיועץ עסקי

על מנת לדעת, לגבי תזרים המזומנים שלכם בעסק, מימון, ניהול וכדומה, יש לפנות ליועץ עסקי, שיבנה לכם תכנית עסקית שתצליח לכלול את תזרים המזומנים. יש לפעול שלב אחרי שלב, לצד היועץ העסקי כדי להבין וללמוד כל מה שקשור לניהול נכון של התזרים ולהשתמש בו באופן יעיל בעסק שלכם. בתחום הייעוץ העסקי, יש מספר דברים חשובים שצריך להכיר ולהפנים, אך הבולט מכל הוא ייעוץ תזרים.

סיוע בניהול תזרים מזומנים, הוא אחד הכלים החשובים שכל ניהול עסק צריך להכיר גם אם מדובר בעסק גדול וגם בעסק שהוא קטן. ניתן לבצע את הניהול תזרים גם באמצעות תוכנה מיוחדת שמבצעת כל מיני ניתוחים משווה בין תקופות ותורמת המון לעסק בכלים ובפעולות הרבות שהיא מנפיקה, וכך להשיג גידול מתמשך בתזרים המזומנים של העסק שלכם.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon