ליווי וייעוץ לבעלי עסקים, מנהלים ויזמים

עולם העסקים המודרני מתאפיין בין היתר בדינמיות ותחרותיות המחייבות את כל בעלי העסקים, המנהלים והיזמים העסקיים להסתייע בשירותי יועץ עסקי מקצועי על מנת לנתב את דרכם בצורה היעילה ביותר למסלול ההצלחה העסקית.

ליווי עסקי הינו שירות מקצועי המתמקד בכל ההיבטים העסקיים הנדרשים לצרכי תפעול בית העסק והוא מותאם לכל בית עסק באופן פרטני. מטרתו של הליך הליווי העסקי לבעלי עסקים, מנהלים ויזמים עסקיים, נקבעת בהתאם לצרכיו העסקיים של בית העסק וזאת לאחר תהליך מקדים המתבצע על ידי היועץ העסקי במסגרתו הוא בוחן את מכלול ההיבטים הנלווים לתפעול העסק.

ליווי וייעוץ לבעלי עסקים

ייעוץ עסקי לכל סוגי העסקים

כאמור לעיל, הייעוץ העסקי מותאם לכל בית עסק ברמה הפרטנית ולכן ניתן לשלב את הליכי הליווי העסקי לכל בית עסק וזאת ללא קשר לגודלו או היקף הכנסותיו והוצאותיו. יחד עם זאת, חשוב לציין ולהבהיר שהליכי ייעוץ לעסקים קטנים שונה באופיו ומטרותיו מהליכי ייעוץ עסקי לחברות וארגונים גדולים וזאת לנוכח הצרכים העסקיים השונים בין סוגי העסקים השונים.

ליווי וייעוץ מקצועי למנהלים ובעלי תפקידים בכירים

חברות וארגונים גדולים מסתייעים בין היתר בשירותיו של יועץ ארגוני המלווה את פעילות החברה ו/או הארגון בהיבט האסטרטגי, כאשר שירותי הייעוץ והליווי המקצועיים מיועדים גם למנהלי החברה וראשי הארגון וגם למנהלים ולבעלי תפקידים בכירים בחברה ובארגון כאחד.

ייעוץ עסקי

מטרות הייעוץ העסקי והליווי המקצועי

ייעוץ וליווי עסקי הינו תהליך שמטרתו נקבעת בהתאם לצרכי בית העסק ופרמטרים נוספים הנבדקים על ידי היועץ העסקי ובעלי העסק, כאשר בין יתר המטרות הנפוצות לתהליכי הייעוץ העסקי והליווי המקצועי לבעלי עסקים, מנהלים ויזמים, ניתן למצוא: שיפור מיומנויות הניהול, התוויית אסטרטגיה עסקית בהתאם לבניית תכנית עסקית, הגדלת מחזורי המכירה, שיפור מערכי ההפצה והשיווק, התייעלות כלכלית, כתיבת תכנית שיווקית ומטרות נוספות המותאמות לכל בית עסק בהתאם לצרכיו. תהליך הייעוץ והליווי המקצועי יכול לשלב בתוכו מספר מטרות שונות המתוחמות לפרקי זמן שונים בהתאם למסגרת הייעוץ והליווי.

כיצד לבחור יועץ עסקי מקצועי?

על מנת להבטיח לעצמכם שירותי ליווי עסקי אשר יאפשרו לכם למצות את הפוטנציאל העסקי הטמון בכם, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מאנשי העסקים, המנהלים והזימים שביניכם, לבחור בקפידה את זהותו של היועץ העסקי בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים כגון: וותק מקצועי בתחום הייעוץ, היקף הניסיון המעשי העומד לרשותו בתחום הייעוץ העסקי, היקף שירותי הייעוץ והליווי המקצועי המוצעים לכם על ידו, המלצות אובייקטיביות אותן קיבלתן מאנשי עסקים אחרים שכבר שכרו את שירותיו של אותו יועץ, וכמובן, הכימיה והאינטראקציה האישית הנוצרת ביניכם לבינו. לצורך בחירה מושכלת ועניינית ביועץ העסקי, אנו ממליצים לכם לקיים מספר פגישות ייעוץ מקדימות עם מספר יועצים עסקיים וזאת על מנת להתרשם משיטת העבודה המיושמת על ידי כל אחד ואחת מהם.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon