הלוואות ללא ריבית – למי מגיע וכיצד לקבל ?

מי מכם שהתכוון לקחת הלוואה או לקח כבר אחת, יודע שעל כל הלוואה, הוא ישלם גם ריבית. כלומר בפועל, יוצא שהוא יחזיר הרבה יותר מהסכום שהוא התכוון לקחת. גופים שונים המציעים הלוואות, רוצים גם להרוויח מהעסקה ועל כן לוקחים מעין עמלה בהתגלמות של ריבית. הדבר מקשה בעיקר על אנשים פרטיים עם מצב כלכלי ירוד, שיש להם יותר הוצאות מהכנסות ובעלי עסקים המתקשים בהשגת מימון, נתקלים ברגולציה ועם מציאות כלכלית קשה, שרק נושאים למצוא מקור מימון כלשהו שיספק להם הלוואה עם ריבית מאוד נמוכה או ללא ריבית בכלל.

אז כן, יש דבר כזה הלוואות ללא ריבית, שניתן לקבל אפילו על ידי גופים גדולים כמו הבנקים. אך לא רק, ישנם גם קרנות פרטיות וארגונים, המציעים עזרה בנושא, שעשויה להקל על הלווים מהם ולהציל אותם מהדרדרות המצב הכלכלי שלהם. המשיכו בקריאת המאמר וגלו כיצד לקבל את אותן הלוואות.

הגדלת מחזור מכירות לעסקים

הלוואות ללא ריבית מהבנקים

במידה ואתם פותחים חשבון בבנק חדש והינכם בעלי הכנסה חודשית קבועה, תוכלו להיות זכאים לקבל הלוואה ללא ריבית. למעשה, עוד לפני שאתם פותחים את החשבון החדש, נסו להתמקח על כך ולהבטיח את מתן ההלוואה. רוב הבנקים יסכימו לתת לכם הלוואה ללא ריבית, בצורה חד פעמית. נצלו אותה בזמן הנכון עבורכם ולמטרה הנכונה ביותר. יתרה מזאת, במידה ויש הסדר כלשהו עם מקום העבודה שלכם, גם אז יכול להיות שאתם זכאים לקבל הלוואה ללא ריבית. כך למשל, אם הינכם עובדי מדינה, אתם זכאים לכך.

אם לא באמצעות הבנקים, אז באמצעות גופים וארגונים שונים

קיימים ארגונים וגופים הדואגים לתת הלוואות כאלה, למשפחות עם קשיים כלכליים ואפילו לבעלי עסקים – גם אם ברשותם עסק קיים ופעיל וגם אם הם רק בתהליך הקמת העסק. גובה ההלוואה לעסקים קטנים היא עד 90,000 שקלים, לעמותות עד 25,000 שקלים ו-60,000 שקלים ליזמים עם מוגבלויות. כמובן שישנם קריטריונים בהם, החתמת ערבים וביצוע הליך ביורוקרטי מסוים הנדרש מהלווה. מדובר עלהלוואות ללא ריבית, שעוזרות בצורה משמעותית, לעסקים הללו.

הארגון המספק את השירות גם לבעלי העסקים וגם ללקוחות פרטיים, הוא האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית. בזכות פעילותו, הוא מעניק הלוואות למשפחות חד הוריות, עולים מאתיופיה, משפחות של נפגעי טרור ואיבה וקהלים נוספים. דרישות הארגון מהלווים הפרטיים, הינן מינימליות, שכן אלו צריכים להיות בעלי הכנסה של לפחות 3000 שקלים בחודש, על מנת להיות זכאים לקבל את ההלוואה. הדבר מיטיב עם האוכלוסיות הללו, זאת בניגוד לבנקים, שרק מקשים את התהליך.

שיתוף פעולה עם חברת ייעוץ

התהליך עצמו

זה נשמע פשוט, אבל בפועל התהליך מורכב, שכן יש למלא טפסים, להמתין עד לתשובת הבנק או הארגון וגם אם ההלוואה מאושרת, לא בטוח שהסכום יספק אתכם. מה שכן, מומלץ לא להתייאש ולנסות להגיש את הבקשה להלוואה.

למידע נוסף אודות שירותי ייעוץ פיננסי לעסקים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon