שיווק עסקים – כל המידע שבעל עסק צריך לדעת

עולם העסקים התחרותי והדינמי, מחייב את כל בעלי העסקים להשקיע משאבים רבים בשיווק בית העסק. בכתבה שלפניכם, תוכלו למצוא את כל הטרנדים החמים בעולם השיווק והפרסום נכון לחודש יולי 2019.
שיווק עסקים בעידן המודרני ורב ערוצי המדיה ואפיקי השיווק והפרסום, מחייב את כל בעלי העסקים להתייחס באופן נקודתי לכל אחת מהשיטות השונות המיועדות לצרכי פרסום ושיווק וזאת על מנת לבחון את האפקטיביות של כל אחד מערוצי הפרסום ואפיקי השיווק השונים. על מנת להימנע מהוצאה כספית גבוה לצרכי בחינת האפקטיביות של אפיקי וערוצי פרסום ושיווק כאלו ואחרים, קיימת חשיבות רבה בקבלת ייעוץ שיווקי המוצע לכם על ידי חברות ייעוץ עסקי שונות, כאשר הבחירה באחת מאותן חברות חייבת להיעשות בהתאם להתמחותה בתחום השיווק והפרסום בכלל ובתחום מיתוג עסקי בפרט.

חברת ייעוץ שיווקי מנוסה ויצירתית, תאפשר לכם לקצר זמנים ולחסוך משאבים כלכליים בדרך לניהול ממוקד של פעולות הפרסום והשיווק הנחוצות לכם, וכל זאת תוך ניהול תקציבי שיווק ופרסום בהתאם לתוכניות פרסום ושיווק לעסקים.

מספר מילים על תכניות שיווק לעסקים

תוכנית שיווק לעסקים היא למעשה מסמך עסקי הנכלל בחלק מהמקרים בתכנית עסקית הנכתבת לטובת עסק כזה או אחר, כאשר מטרתה של התכנית השיווקית היא למקד את פעולות השיווק והפרסום של בית העסק במטרה להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים במינימום זמן והקצאת משאבים, וכל זאת תוך יישום של רעיונות שיווקים הנקבעים בהתאם לפילוח קהלי היעד הרלוונטיים.

שיווק עסקים בעידן המודרני – כיצד?

כניסתה של רשת האינטרנט בתחילת המאה הנוכחית אל תוך חיינו, שינתה מקצה לקצה את האופן בו עסקים משווקים את שירותיהם ומוצריהם לקהל הרחב, כאשר כניסתם של הטלפונים החכמים במהלך העשור הראשון של המאה הנוכחית, הובילו לשינוי מהותי באופן בו אנו רוכשים מוצרים ושירותים שונים. כיום, עסק שאינו מקיים פעילות שיווקית דיגיטלית, נותר מאחור וברוב המקרים הוא יתקשה לשרוד לאורך זמן. הפעילות השיווקית הדיגיטלית מאפשרת כיום לכל סוגי העסקים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי ביכולות הפילוח של קהלי היעד הרלוונטיים להם ובפניה הבלתי אמצעית לקהל הרלוונטי דרך ערוצי המדיה הדיגיטלית.
יחד עם זאת, חשוב לציין שגם פעילות שיווקית דיגיטלית, חייבת להיות מבוססת על ייעוץ שיווקי המוענק לכם מטעם חברות שיווק דיגיטלי לעסקים המכירות היטב את יתרונותיה של הרשת בכל הנוגע לקידום ושיווק עסקים בעידן המודרני.

בגדול, זה לא משנה איפה, יותר חשוב ה-מה!

בכל הנוגע לאיתור אפיקי וערוצי המדיה הנכונים עבורכם לצרכי פרסום ושיווק עסקים בעידן המודרני, קיימת חשיבות רבה ל-מה תפרסמו יותר מאשר לאיפה תפרסמו, ולכן, השלב הראשון לבניית תכנית שיווקית לבית העסק מחייב התייחסות לאופי הפרסום שלכם. על מנת למטב בצורה היעילה ביותר את ה-"מה", קיימת חשיבות רבה לכתיבת בריף לקוח באמצעותו חברת השיווק המלווה אתכם תוכל לתכנן עבורכם בצורה היעילה ביותר את תכני הפרסום. בריף לקוח הוא למעשה מסמך עבודה ראשוני בו הלקוח (בעל בית העסק) מפרט את כל הנתונים העומדים לרשותנו בנוגע לעסק אותו הוא מנהל, לרבות, פירוט מורחב על סוג השירותים והמוצרים המשווקים על ידי בית העסק, האופן בו העסק פועל ודרכי ההפצה שלו, שיטות הפרסום והשיווק אשר נוסו על ידו ואופן הצלחתם היחסי ומידע נוסף אשר יוכל לסייע ליועצי השיווק לבנות עבורו תכנית שיווקית ממוקדת קהלי יעד ומטרות עסקיות.

לאחר קבלת בריף לקוח, יועצי השיווק מטעם חברת השיווק בה בחרתם שתלווה אתכם, מקיימים "סשן" פנימי ביניהם על מנת לשכלל את הבריף ולכלול בתוכו סעיפים נוספים כגון: פילוח קהלי יעד, תובנות צרכניות הרלוונטיות למוצר/שירות המיועד לשיווק, מטרות התכנית השיווקית ויעדיה, היקף התקציב העומד לרשות הלקוח לצורך ביצוע פעולות שיווקיות וכדומה.

נתונים אלו מאפשרים לאנשי המקצוע למקד את רעיונותיהם השיווקיים וזאת מתוך מטרה להגיע במינימום זמן ואמצעים לקהלי היעד הרלוונטיים ולחשוף בפניכם את ה-"מה", כלומר את אותם מסרים שיווקיים פרסומיים המבססים את מעמדו את בית העסק ומניעים אותם לנקיטת פעולות שונות מקדמות מכירה.

אם נסכם את הטרנדים החמים לשיווק ופרסום עסקים בעידן המודרני, הרי שליווי מקצועי על ידי חברת ייעוץ המתמחה בהליכי שיווק דיגיטליים, הוא הפתרון האידיאלי ביותר עבור כל בעלי העסקים המעוניינים לקדם ולשווק את מוצריהם בדרך היעילה ביותר תוך חיסכון בזמן וכסף למטרות ביצוע פעולות שיווקית בטקטית ניסוי וטעייה.

כלים נוספים לשיווק עסקים בעידן המודרני

  • בצעו פעולות מעקב דינמיות אחר המתחרים הישירים שלכם – בדקו באופן תכוף מה המתחרים שלכם עושים ואילו פעולות הן מקיימים על מנת לעודד שיווק ומכירות.
  • גלשו באתרים ופורטלים מחו"ל הקשורים לתחום עיסוקכם וזאת על מנת להיחשף לטקטיות שיווק ופרסום חדשניות המיושמות על ידי עסקים מובילים מהעולם הגדול.
  • ידע זה כוח עסקי ולכן אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר מקורות מידע באמצעותם תוכלו להרחיב את ידיעותיכם בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי לעסקים.
  • בצעו הליך בחירה דקדקני בכל הנוגע לבחירת חברת ייעוץ אשר תלווה אתכם לאורך זמן- לאחר שבחרתם באחת מהן אנו ממליצים לכם להעניק לחברה את כל הכלים הנדרשים להצלחתה בכל הנוגע לקידום עסקיכם.
    גייסו את כותבי התכנים הטובים ביותר בתחום על מנת שינסחו ויכתבו עבורכם פוסטים והצעות מכירה שונות בעמוד הפייסבוק ואתר הבית.
  • עקבו באופן דינמי אחר דו"חות שונים היכולים לחשוף אתכם לנתונים סטטיסטיים רלוונטיים לפעילותכם ברשת ולתחום עיסוקכם- היתרון המובהק של השיווק הדיגיטלי טמון בעבודה שהוא מאפשר לכם להגיב כאן ועכשיו לכל הצעת מכירה או פרסום שלכם ברשת. השתמשו בכלי זה בחוכמה וקדמו את עסקיכם בבטחה.

    שיהיה בהצלחה!

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon