ניוזלטר – מה זה ולמה צריך אותו?

מה הוא ניוזלטר? מה המטרה שלו? למה צריך אותו? איך בונים אחד כזה ולמי לשלוח? אלו חלק מהשאלות הנשאלות כשנאמרת המילה 'ניוזלטר'. במאמר שלהלן ננסה לענות על כולן ולחשוף תמונה ברורה לגבי הנושא שחשוב מאוד לכל עסק קיים.

ניוזלטר

ניוזלטר – כשמו כן הוא ותפקידו לספק את ה"חדשות" החמות הקשורות לעסק. דמיינו עיתון שמרכז את החדשות הקשורות לעסק ותכליתו לחדש ללקוחות לגבי פעילויות חדשות של העסק שלכם, מבצעים וכל מה שמעניין אתכם.

ניוזלטר– מגזין עסקי

מדובר למעשה במגזין עסקי, כאשר אנו כחברת ייעוץ עסקי ממליצים לרוב החברות שאנו מקדמים להשתמש בו, שמגיע בפורמט אינטרנטי, אך ניתן לשלוח אותו גם דרך דואר רגיל. הוא יוצא מדי חודש והוא למעשה מה שמקשר את העסק עם הלקוחות שלו ומעדכן אותם לגבי חידושים, מבצעים והשירותים של העסק.

מטרותיו החשובות של הניוזלטר

המטרה הראשונה היא שמירה על קשר רציף עם הלקוחות במהלך כל השנה. כשלקוח שומע ומקבל מסרים מהעסק מידי חודש הוא חש קרוב, שייך ושיש לו נתונים יציבים ומהימנים אודות העסק והשירותים שהוא מציע. המטרה השנייה היא לספק ללקוחות מידע על המוצרים החדשים, על המבצעים תיאור של השינויים והשיפורים שמתחוללים בעסק, בעזרת הניוזלטר ניתן לשווק את כל זה ולחשוף את הלקוחות למגוון רחב של שירותים.

הידע שמועבר ללקוח באמצעות הניוזלטר גורם לו להבין מדוע הוא זקוק לשירותים הללו אצלו ומה החשיבות שבמוצרים שהוא עומד לרכוש, אחרת הוא לא יבין אם לא יקבל את המידע הזה, והוא לא ישקיע את כספו במוצרים.

דימוי ניוזלטר

האם כל עסק זקוק לניוזלטר?

כל עסק שהוא מבוסס על קנייה של לקוחות מדי חודש בחודשו, זקוק למגזין מסוג זה. עסק קטן עוד יותר, כיון שהוא לא יכול להתעלם מלקוחות שרכשו ממנו מוצרים בעבר, כי הוא עשוי לאבד אותם בעתיד. הוא חייב לשמור עליהם ושיהיו מרוצים מהמידע שהוא מעביר להם. הגדלת מחזור עסקי מאוד תלוי ברמת התקשורת עם הלקוחות והגדלתם. המגזין הוא בהחלט מקור שיכול לסייע ולעזור בזה.

איך לנצל ולהפיק את המרב מניוזלטר?

כדאי לפתוח כל מגזין בדברי פתיח של כל לקוח בנימה אישית ונעימה. אחר כך לספק מידע שקשור לכל תחום המכירות של העסק. לכתוב על נושאים רלוונטיים וחשובים שיעניינו וימשכו את הבעלים של הלקוחות שלכם. כשרמת המודעות עולה אז ניתן להציע את השירות של העסק כפתרון או טיפ או כל דבר שהלקוחות יהיו מעוניינים לרכוש מכם לאחר שהצפתם מולם את הבעיה באופן משכנע ואמין.

נכתב באדיבות: X2Y יועצים עסקיים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon