הגדלת מחזורי המכירות

איך המכירות בעסק שלך? האם הן במגמת עליה? האם אנשי המכירות שלך מקצועיים? האם ניתן למכור יותר?

מכירות כאמור, הן הלב הפועם של כל העסק. כאשר רוצים להגדיל מחזורי מכירות ואת הרווחיות אנשי המכירות הם הכתובת. כל עסק צריך שיהיו לו אנשי מכירות  מקצוענים שיוכל לסמוך עליהם שיובילו את העסק קדימה.

מהניסיון שלנו בעסקים רבים המכירות לא מנוהלות בצורה הטובה ביותר. לעיתים הנ"ל טמון בגיוס לא נכון של אנשי מכירות, בהגדרת תנאי שכר, בניהול בלתי מקצועי ועוד'.

הגדלת מחזור מכירות לעסקים

מה אנחנו מציעים להגדלת המכירות בעסק?

  1. אבחון מצב קיים ובחינה מעמיקה לגבי ביצועים והתנהלות של כל איש מכירות.
  2. אימון מכירות ושיפור ההתנהלות והביצועים של אנשי המכירות.
  3. אימון מנהל המכירות לניהול מכירות מיטבי.
  4. גיוס אנשי מכירות מקצועיים המתאימים לצרכיי הארגון.
  5. ניהול חיצוני (out outsourcing) של אנשי המכירות.
  6. הדרכת טלמיטיניג, הגדרת תסריטי שיחה, האזנה לשיחות ומתן משוב.

מכירות, הלב הפועם של כל עסק !

כאשר מתייחסים לתחום המכירות כדאי לדעת שמדובר באומנות לכל דבר ועניין. אנשי מקצוע מתחום המכירות יודעים להבין מבין הדברים הנאמרים על ידי הלקוח מה דרוש לו, מה חשוב לו במוצר או שירות, איזה צורך אינו מסופק עבורו ואיך ניתן לסייע לו על ידי הצעת פתרון או מענה. על מנת ליצור מכירות חשוב לשמור על דיוק וריכוז וכך לוודא שהעסק נותן תשובה הולמת ומתאימה לכל לקוח או לקוח פוטנציאלי.

כאשר בעל העסק או מי מהעובדים חש שהמכירות בירידה או שיש צורך ברענון דרכי השיווק והפרסום מומלץ לעשות זאת בליווי מקצועי של מומחה מהתחום, שבעזרתו אפשר יהיה לנתח את התהליכים המבוצעים, לבחון את התאמתו של כל שלב ושלב לעסק עצמו ולהשקפת העולם של מנהלי העסק ואת מידת היעילות והשגת המטרות והיעדים של כל שלב. כך ניתן לקבל החלטות בנוגע לוויתור על שלבים מיותרים, אימוץ דרכים חדשות או שינוי של פעולות כאלה ואחרות.

הגדלת מחזור המכירות בעסק

שאלות נפוצות

מהו תהליך מחזור המכירות?

מחזור המכירות הוא סך המכירות של העסק מכלל הגורמים שמוכרים בהם אנשי המכירות, מנהל צוות המכירות, בעל העסק, אתר האינטרנט והשותפים העסקיים.

איך מחשבים מחזור מכירות לעסק?

את מחזור המכירות מחשבים ע"י סיכום המכירות של כלל אנשי המכירות או הגורמים התורמים למכירות בעסק כמו אתר אינטרנט מכירתי או מפעילות טלמיטיניג.

איך מגדילים מחזור מכירות?

את מחזור המכירות מגדילים באמצעות ניהול המכירות, אימון אנשי המכירות הקיימים, גיוס אנשי מכירות נוספים בעת הצורך, פרסום אפקטיבי ומבצעי מכירה.

מה החשיבות של מחזור המכירות לעסקים?

מחזור המכירות הוא הלב הפועם של העסק. ליווי עסקי איכותי מוכיח כי ניתן להשפיע ולהגדיל את מחזורי המכירות ולשפר את הרווחיות ואת מצב העסק כולו.

 

ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות!

בעזרת יועצי המכירות של חברת X2Y תוכלו לקבל תמונה מלאה של מצב העסק ומגוון דרכים להגדלת המכירות – המותאמים בדיוק לעסק שלכם.

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon