ייעוץ עסקי שיווקי ממוקד יעדים ותוצאות

מהו ייעוץ עסקי שיווקי לעסקים? למי הוא מיועד וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי ייעוץ עסקי ממוקדי יעדים ותוצאות? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

ייעוץ עסקי שיווקי הינו שירות מקצועי המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות שמטרתן שיפור התוצאות העסקיות בבית העסק. שירות מקצועי זה מתמקד במכלול ההיבטים הנדרשים כיום לצרכי ניהול עסק, לרבות, שיווק מכירות והפצה, העצמות ההון האנושי בבית העסק, שירות לקוחות, הסביבה הניהולית וכדומה.

שירותי הייעוץ העסקי-שיווקי מיועד לעסקים גדולים כקטנים כאחד והוא מותאם באופן נקודתי לצרכיו העסקיים של כל בית עסק ועסק. שירותי ייעוץ עסקי שיווקי מוצעים לכם כיום על ידי נותני שירות וחברות שונות העוסקות ומתמחות בנושא והם מותאמים לכל סוגי העסקים במשק הישראלי, לרבות, שירותי ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ובינוניים במשק.

ייעוץ עסקי שיווקי

שירותי ייעוץ ממוקדי מטרה ותוצאות – כיצד?

ייעוץ עסקי שיווקי לעסקים נועד בין היתר לצרכי הגדרת מטרות ויעדים ברי השגה לטווח הקצר והארוך כאחד, כאשר הגדרת המטרות והיעדים נעשית לאחר בדיקה מדוקדקת מצידו של היועץ בכל הנוגע ליכולותיו של בית העסק להגשמת שאיפותיו העסקיות של בעל העסק.

שירותי ייעוץ עסקי – שיווקי ממוקדי מטרה ותוצאות הם למעשה שירותי ייעוץ עסקי במסגרתם היועץ העסקי-שיווקי בונה עבור בית העסק תכנית עסקית שיווקית ומנחיל לבעלי העסק את הכלים הנדרשים ונחוצים לצורך תפעולה ברמה היומיומית. הגדרת המטרות והיעדים נועדה בראש ובראשונה לצרכי הנעת מהלכים עסקיים- שיווקי מתוך בית העסק, כאשר כל יעד ומטרה מתוחמים בזמן. שירות מקצועי זה איננו עוסק במתן עצות עסקיות לבית העסק אלא בבניית תכנית פעולה מובנית לצרכי השגת היעדים והמטרות המותאמות לכל בית עסק ברמה הפרטנית.

התכנית העסקית-שיווקית הנבנית עבור כל בית עסק ברמה הפרטנית משלבת בתוכה דרכי פעולה שונות המותאמות לבית העסק, כאשר יישום מלא של דרכי הפעולה מסייע לבעלי העסק להשיג את יעדי התכנית ולפעול באופן ממוקד להשגת מטרות ויעדי התכנית.

יועץ עסקי לניתוח העסק

תכנית פעולה ממוקדת מטרה ותוצאות- האם ניתן ליישם אותה בכל בית עסק?

תכנית הפעולה הנבנית כל בית עסק באופן פרטני מותאמת ליכולותיו השיווקיות של בית העסק ולמכלול ההיבטים הנבדקים ונבחנים לפרטי פרטים בתחילת הדרך על ידי היועץ העסקי-שיווקי. כפועל יוצא מכך, קביעת היעדים והמטרות מותאמת ליכולותיו המעשיות של בית העסק ולכן ניתן ליישם את תכנית הפעולה ממוקדת המטרה והתוצאות בכל בית עסק.

ייעוץ עסקי שיווקי ממוקד יעדים ותוצאות הינו שירות מקצועי המאפשר לכל אחד ואחת מבעלי העסקים ואנשי/נשות העסקים שביניכם, לפעול באופן ממוקד ותכליתי להשגת מטרות ויעדים ברי השגה בטווח הקצר והארוך, כאשר יישומה המלא של תכנית הפעולה המתוות עבורכם מתבצעת במספר שלבים המאפשרים לכם מדידה מלאה של הצלחת התכנית תוך כדי יישומה בפועל. שירות מקצועי זה הוכח שאחד משירותי הייעוץ האופטימאליים ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים בכל תחומי המסחר, השירות והתעשייה.

למידע נוסף בנושא: מה היא תוכנית עסקית? | ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

לקוחות ממליצים

Anat P
Anat P
2020-04-25
דויד שוורץ מחברת x2y מומחה בליווי מנהלים ואנשי מכירות. ההבנה שלו את העסק ביחד עם הקשר האישי שהוא יוצר איתך, עושים אותו ליועץ העיסקי הטוב ביותר שפגשתי.
Evyatar Ben Baruch
Evyatar Ben Baruch
2016-12-19
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך!
אלמוג ינאי
אלמוג ינאי
2016-12-04
שירות מקצועי ואבחון עסקי מדויק, תודה לדויד שוורץ!

עזרה והצהרת נגישות

X2Y ייעוץ עסקי | כל הזכויות שמורותיועץ עסקי להצלחת העסק
LinkedIn
Share
WhatsApp
phone icon
Whatsapp icon